۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۶۴۳۳۷۹
حجت الاسلام غلامی:

پرستاران و پزشکان فرشتگان نجات انسان ها هستند

پرستاران و پزشکان فرشتگان نجات انسان ها هستند
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از پزشکان و پرستاران به عنوان فرشتگان نجات انسان ها یاد کرد و گفت: مجاهدت امروز پرستاران یادآور دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به بیان توصیه های بهداشتی و معنوی در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و بیان داشت: در دین اسلام، قرآن و آیین ما و دستورات پیامبر نورانی اسلام به رعایت نکات بهداشتی تأکید شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل دین اسلام رعایت مسائل بهداشتی است، افزود: دین اسلام تأکید می کند افرادی که دچار بیماری شدند و اطرافیان نیز باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام غلامی با تأکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی و توجه به دستورات دین و پزشکان و کارشناسان در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی اظهار داشت: این مهم امری ضروری برای حفظ سلامت فرد و جامعه است.

وی با قدردانی از زحمات پزشکان و پرستان در خدمت به مردم و مبارزه با ویروس کرونا ادامه داد: پرستاران فرشتگان نجات هستند و زمانی که دست انسان از فرزند و فامیل کوتاه می شود، چشم امید انسان به خدای متعال و به پرستاران است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: فرشتگان نجات انسان ها رزمندگان خط مقدم جبهه ها هستند که دیروز در مرزها می جنگیدند و امروز با این جنگ بیولوژیک مقابله می کنند.

حجت الاسلام غلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اجازه دادند پرستارانی که در خدمت به بیماران کرونایی جان خود را از دست می دهند به عنوان شهید سلامت نام گذاری شوند و فعالیت جهادی این قشر ستودنی است.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا سبب شد تا قدردان زحمات قشر پزستاران و پزشکان باشیم، زحماتی که تاکنون شاید نادیده گرفته می شد و امروز در سایه شیوع این بیماری برای همگان آشکار و قابل درک شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات