۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۴۹۴۰۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

پس از رهنمودهای رهبری شاهد عزم ملی برای کمک به محرومان و مستمندان هستیم

پس از رهنمودهای رهبری شاهد عزم ملی برای کمک به محرومان و مستمندان هستیم
امام جمعه ساری گفت: پس از رهنمودهای رهبر انقلاب شاهد تلاش و عزم ملی برای کمک به محرومان و مستمندان هستیم و با تلاش همگانی می توان مشکلات کشور را حل کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در پی شیوع ویروس کرونا امسال همه ما در خانه هایمان به میهمانی خدا می رویم.
 
وی افزود: با توجه به این که در حال حاضر امکان برگزاری نشست ها و محافل قرآنی و مذهبی در مساجد وجود ندارد، باید هر خانه به یک مسجد تبدیل شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نباید از ظرفیت های معنوی ماه مبارک رمضان به هیچ عنوان غافل شد، گفت: این ماه با فضیلت بهترین فرصت برای میهمانی بر سر سفره پرفیض الهی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه دعا، استغفار و نیایش است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت معنوی این ماه با فضیلت در جهت خودسازی و تزکیه نفس بهره گیریم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که در این روزها و شرایط به وجود آمده بیش از پیش نیازمند دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال هستیم، تصریح کرد: باید از تمام لحظات معنوی ماه ضیافت الهی در جهت کسب توشه معنوی برای خود استفاده کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت توجه بیش از پیش به مفاهیم قرآنی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و توجه به آیات قرآن در این روزهای معنوی از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود همچنین به طرح رزمایش کمک مؤمنانه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه باید در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش و مجاهدت کنند که همین گونه است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که خوشبختانه پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد یک تلاش و عزم ملی برای کمک به محرومان و مستمندان کشور هستیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم با تلاش همگانی می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا در کشور را کاهش داد.
 
وی با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه دستگیری از نیازمند و کمک به فقرا است، تصریح کرد: باید از ظرفیت های مردمی در جهت دستگیری از نیازمندان و فقرا استفاده شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: امسال به حول و قوه الهی یک مسجد بزرگ خواهیم که با یک تریبون و از طریق فضای مجازی و رسانه ای مسائل فرهنگی و مذهبی به اطلاع عموم خواهد رسید./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات