۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۵۱۰۴۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مبلغان از فرصت فضای مجازی برای تبیین معارف استفاده کنند

مبلغان از فرصت فضای مجازی برای تبیین معارف استفاده کنند
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی در تبیین معنویت و بیان معارف به خوبی بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: با اعلام وضعیت سفید در استان نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق تصمیماتی که گرفته شده است، در شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده است، نماز جمعه اقامه می شود، افزود: امید است به زودی شاهد اقامه نماز جمعه در سراسر کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: در استان لرستان نیز در حال تشکیل قرارگاه استانی و شهرستانی هستیم و در صورت اعلام وضعیت سفید نمازجمعه اقامه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری موفق طرح رزمایش مواسات و همدلی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: این طرح باید استمرار یابد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خانواده هایی که در این راستا آسیب پذیر بودند، برگزاری رزمایش مواسات و همدلی فرصتی برای برداشتن باری از دوش خانواده ها و حمایت از نیازمندان بود.

وی از فعالیت گروه های جهادی در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم قدردانی کرد و گفت: حضور جوانان در قالب گروه های جهادی و خدمت به مردم سبب امید بخشی به جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به اهمیت حضور روحانیت در فضای مجازی بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال برنامه های تبلیغی و معنوی باید با استفاده از فضای مجازی برگزار شود.

وی گفت: فضای مجازی فرصتی برای تبیین ارزش ها، ارتقای اخلاق و معنویت و بهترین ظرفیت برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات و بیان احکام و معارف است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات