۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۶۵۵۰۴۰
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

رسالت خطیر رسانه‌ها در ارتقای فضیلت‌های اخلاقی و اجتماعی

رسالت خطیر رسانه‌ها در ارتقای فضیلت‌های اخلاقی و اجتماعی
نماینده ولی فقیه در لرستان از رسانه به عنوان دیدبان بصیر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: رسانه‌ها در تحقق اهداف انقلاب نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار جمعی از اصحاب‌ رسانه گفت: رسانه ها در جامعه رسالت خطیری در عرصه اطلاع رسانی و امید آفرینی بر دوش دارند.

وی عنوان داشت: در رخ دادن هر اتفاقی رسانه می تواند نقش خود را به خوبی و با اطلاع‌رسانی درست در جهت دهی افکار عمومی ایفا نماید.

نماینده ولی فقیه در لرستان از رسانه‌ها دیده‌ بان بصیر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: رسانه در رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی نقش مؤثری دارد.

تداوم انقلاب اسلامی در گرو ارتباط و همراهی با رسانه است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تداوم انقلاب اسلامی را در گرو ارتباط و همراهی با رسانه عنوان کرد و ادامه داد: شناختن و شناساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی به مردم به ‌معنای زنده کردن شعارهای انقلاب اسلامی‌ است و رسانه در این زمینه نقش آفرین است.

وی به رسالت رسانه در زمینه نیازسنجی دائمی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات رسانه باید بر مبنای معنویت و اخلاق باشد. ویژگی یک رسانه تراز انقلاب اسلامی پایبندی به منافع و وحدت ملی،رعایت اخلاق رسانه‌ای به ‌دور از تنازع  است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تحقق فضیلت‌هایی همچون رشد اخلاق، معنویت، تدین، پیشرفت مادی، رفاه، آسایش و امنیت ملت، اقتصاد قوی، عدالت، مبارزه با فساد، عزت ملی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اسلامی در جامعه امروز تأکید کرد و اذعان داشت: در این راستا رسانه رسالت خطیری بر دوش دارد./9451/پ210/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات