۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۵۵۰۵۹
نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

مدیران لیبرال عامل هدر رفت سرمایه‌های ملی/ مدیریت جهادی لازمه تحول است

مدیران لیبرال عامل هدر رفت سرمایه‌های ملی/ مدیریت جهادی لازمه تحول است
حجت الاسلام حسینی کیا گفت: مدیریت جهادی با حداقل هزینه بیشترین کارآمدی و دستاوردها را داشته، اما تفکر لیبرالی بر مبنای سود و مال اندوزی سبب هدر رفت سرمایه‌های کشور است.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت­ وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مبارزه با تبعیض و ایجاد شفافیت را مهمترین عوامل تحول گرایی دانست و گفت: تحول خواهی تنها با مدیریت جهادی تحقق خواهد یافت و باید تبعیض‎های قانونی در عرصه‎های تولید از بین برود.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان این که باید موانع و خلأهای قانونی  پیش روی تولیدات داخلی رفع شود، گفت: باید امور صادراتی در کشور تسهیل شود و تولیدات داخلی جهش یابد و نقدینگی موجود به سمت تولید و اشتغال هدایت شود تا اینکه مشکلات معیشتی مردم و بیکاری نسل جوان برطرف شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: شایسته سالاری مسؤولان و میدان دادن به نسل جوان و نیروهای انقلابی در عرصه مدیریت از ویژگی‎های مهم تحول آفرینی در راستای تأکید فرمایشات اخیر رهبر انقلاب است.

وی در ادامه به تبیین دیدگاه‎های مدیریت جهادی و لبیرال پرداخت و گفت: مدیریت جهادی با حداقل هزینه بیشترین کارآمدی، موفقیت­‌ها و دستاوردهای بزرگ را کسب کرده اما تفکر لیبرال سرمایه داری بر مبنای سود و مال اندوزی پایه گذاری شده است.

حجت الاسلام حسینی کیا، هدف از فعالیت و مدیریت جهادی را خدمت رسانی به مردم و محرومیت زادیی دانست و افزود: مدیران و فعالان جهادی درصدد هستند که با فراهم کردن امکانات عمومی و ساخت و سازهای خود، محرومیت زدایی از برخی مناطق ایران انجام دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیریت لیبرالی برخی مسؤولان را از عوامل هدر رفت سرمایه‎های ملی عنوان کرد و گفت: ثروت و منابع کشور به سبب مدیریت‎های غلط برخی مدیران از بین رفته است؛ اما با مدیریت جهادی می­ توان از هدر رفت سرمایه‎های کشور جلوگیری کرد.

وی در ادامه با اشاره به انحطاط و عقبگرد برخی مسؤولان از ارزش‎های انقلاب، گفت: اگر ما نتوانیم کادر سازی مناسب برای ارکان و نهادهای مختلف نظام داشته باشیم، افرادی که مبنای اعتقادی دینی مناسب ندارند، مسؤولیت های اجرایی را به عهده خواهند گرفت و تفکر سرمایه داری خود را در مدیریت به اجرا خواهند گذاشت.

حجت اسلام حسینی کیا به لزوم کادرسازی و نیروسازی مدیران انقلابی برای مدیریت ارکان نظام تأکید کرد و افزود: برخی مسؤولان تحصیل کرده غرب هستند؛ از این رو هنگام بروز مشکلات و موانع در کشور، به جای مدیریت جهادی و خدمت به مردم، تفکرات لییرالی خود را دنبال کرده و به فرهنگ غرب گرایش  پیدا خواهند کرد./998/ت302/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات