۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۵۵۹۵۹
امام جمعه پلدختر:

برخورد با مفاسد اقتصادی زمینه ساز پیشرفت است

برخورد با مفاسد اقتصادی زمینه ساز پیشرفت است
حجت الاسلام موسوی فساد اقتصادی را مانعی بزرگ برای رشد اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: برخورد قاطع دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی زمینه ساز پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در دیدار با کارکنان قوه قضاییه که در دفتر امام جمعه پلدختر برگزار شد، با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره دکتر بهشتی گفت: تحول قوه قضاییه طی یکی دو سال اخیر برای مردم به صورت ملموس است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در زمینه تحول خواهی در قوه قضاییه تأکیداتی داشتند که امروز بحمدالله در این قوه شاهد تحول هستیم.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: ایجاد شوراهای حل اختلاف یک تحول در دستگاه قضایی است و مردم نسبت به عملکرد دستگاه قضایی اعلام رضایتمندی می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلابی برخورد کردن با دانه درشت ها و مفسدان اقتصادی در دستگاه قضایی باعث خشنودی مردم شده است، اظهار داشت: دستگاه قضایی پیش قراول مبارزه با فساد است.

امام جمعه پلدختر بیان داشت: برخورد با قاطعیت دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی زمینه ساز پیشرفت و رشد اقتصادی است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات