۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۶۱۳۸
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ایلام:

نماز جمعه در ۳ شهرستان ایلام برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در ۳ شهرستان ایلام برگزار نمی‌شود
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ایلام گفت: هنوز برخی از شهرستانهای ایلام در بحث کرونا وضعیت قرمز دارند و همین امر باعث شده است که نماز جمعه در این مناطق برگزار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدصادق پیمایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز برخی از شهرستانهای استان ایلام در بحث کرونا وضعیت قرمز دارند و همین امر باعث شده است که نماز جمعه در این مناطق برگزار نشود.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام ادامه داد: خوشبختانه در بیشتر شهرهای ایلام نماز جمعه از هفته گذشته دوباره برگزار می شود و تنها به علت وضعیت قرمز کرونا هنوز این فریضه الهی در شهرستان‌های آبدانان، دهلران و بدره برگزار نمی گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ستاد استانی مبارزه با کرونا برای حفظ سلامتی مردم شهرستان‌های مذکور هنوز مجوز برگزاری نماز جمعه را نداده است و امیدواریم که این وضعیت به زودی حل شود و مردم این مناطق را در صفوف نماز جمعه ببینیم.

حجت الاسلام و المسلمین پیمایی در پایان سخنان خود گفت: از نمازگزاران مومن درخواست داریم که برای رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع دوباره کرونا فردا حتما ماسک، ماده ضدعفونی کننده و مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند./1403/پ310/ف

ارسال نظرات