۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۵۶۱۸۳
امام جمعه خرم آباد:

فساد در جامعه اسلامی باید ریشه کن شود

فساد در جامعه اسلامی باید ریشه کن شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت برخورد جدی با مفسدان تأکید کرد و گفت: فساد در درون قوه قضاییه یا برون دستگاه باید ریشه کن شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: امروز راه و روش شهید آیت الله دکتر بهشتی راه ایمان و مبارزه با فساد و تبعیض است.

وی با بیان اینکه مردم از قوه قضاییه در سال جدید کار نو می خواهند و باید در رسیدگی به امور مردم تسریع شود، افزود: تسریع در حل دعاوی مردم با نهاد دولتی و برقراری عدل و انصاف و قوانین باید جاری شود.

امام جمعه با تأکید بر اینکه با فساد و تبعیض توسط هر فردی دولتی و غیر دولتی مبارزه شود، گفت: فساد در درون قوه قضاییه یا برون دستگاه باید ریشه کن شود.

دهه کرامت فرصتی برای نهادینه سازی ارزش ها است

حجت الاسلام والمسملنی شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت دهه کرامت خاطرنشان کرد: دهه کرامت فرصتی برای نهادینه سازی ارزش ها است.

وی با بیان اینکه پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی بر اساس تقوا است و ادامه راه این نظام بر اساس تقوا میسر خواهد بود، افزود: جبهه حق و نظام اسلامی تنها بر اساس تقوا و طهارت و پاکیزگی درون بر جبهه باطل پیروز می شود

توجه به اصول امام راحل راه پیشرفت کشور است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نقشه راه نظام جمهوری اسلامی بر اساس اصول اسلامی ترسیم شده است، اظهار داشت: اصول اساسی امام راحل و سیاست ایشان در اصول اقتصادی، اداره داخلی و خارجی کشور در صحیفه نور ایشان ثبت و ضبط شده و در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل مکتوب شده است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر پیروزی و پیشرفت و رسیدن به قله های فرهنگی، دین و اقتصادی بر اساس تقوا میسر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب پرچم دار این اصول بوده و همواره این اصول را بر ما یادآوری می کنند تا حرکات ما بر اساس این اصول باشد.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: تقوا، پرهیزگاری، یادخدا پایه و اساس مناسبت های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و فعالیت های فردی و اجتماعی ما است./9451/پ210/ق

ارسال نظرات