۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۵۷۷۱۴
ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند؛

اولین دوره آموزشی آنلاین امر به معروف و نهی از منکر

اولین دوره آموزشی آنلاین امر به معروف و نهی از منکر
معاونت رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با همیاری سازمان فضای مجازی بسیج دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، اولین دوره آموزشی آنلاین امر به معروف و نهی از منکر ویژه اهالی فرهنگ و خبرنگاران برگزار می‌شود. ثبت‌نام این دوره از شنبه، 21 تیرماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

گفتنی است اساتید این دوره، آرشام هنرکار، درس کشوری حوزه رسانه و مطبوعات، حامد بختی، معاون دادستان مرکز استان سیستان، محمدهادی طهرانی‌مقدم، مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان، محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف استان و حجت‌الاسلام طاهری، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان می‌باشند.

از جمله سرفصل‌های این دوره می‌توان به شناخت مبانی اساسی امر به معروف و نهی از منکر، شیوه و ضرورت مطالبه‌گری، دستورالعمل‌های قضایی در حمایت از آمرین به معروف، حیطه امر به معروف در فضای مجازی و سواد و اخلاق رسانه‌ای با محوریت فریضین اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام رسان واتس آپ یا ارسال پیامک به شماره تلفن 09159491438 ثبت نام و یا به صورت حضوری به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان واقع در تقاطع خیابان شهید کفعمی و مصطفی خمینی مراجعه کنند.

شایان ذکر است که این دوره به صورت آنلاین و رایگان برگزار می‌شود و در آخر، گواهی پایان دوره اعطا می‌گردد./پ303/ف

درحال تکمیل/ اولین دوره آموزشی آنلاین امر به معروف و نهی از منکر

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
احسنت
1
0