۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۵۸۲۱۳
امام جمعه دره شهر:

برخی به دنبال ایجاد جو روانی علیه امنیت کشور هستند

برخی به دنبال ایجاد جو روانی علیه امنیت کشور هستند
حجت الاسلام قنبربیگی گفت: گروه های وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه فعالیت های بسیاری برای ایجاد جو روانی علیه امنیت نظام انجام می دهند.

حجت الاسلام محمد جواد قنبربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام بیان کرد: هرازگاهی شورای نگهبان توسط افراد مغرض داخلی و خارجی مورد هجمه قرار می گیرد که این یک عمل ناجوانمردانه است.

امام جمعه دره شهر ادامه داد: این هجمه ها در ایام انتخابات شدت بیشتری به خود می گیرد تا حدی که رسانه های بیگانه به کمک حاشیه سازان علیه شورای نگهبان و هیأت نظارت بر انتخابات می آیند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه غوغاسالاران به دنبال ایجاد تنش در ساختار شورای نگهبان هستند، گفت: شورای نگهبان و تصمیمات آن براساس قانون اساسی و نص صریح قانون انتخابات عمل می کند و نشان داده است که هرگز نگاه جناحی به کسی یا گروهی ندارد، ولی بازهم شاهد این سم پاشی توسط عوامل نفاق در داخل و خارج کشور هستیم.

حجت الاسلام قنبربیگی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه هماهنگ رسانه های بیگانه در این روزها علیه تمامیت نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان مترصد کوچک ترین اختلاف بین سه قوه در کشور هستند و می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند، لذا سران قوه باید همانند گذشته با قوت و براساس مر قانون عمل کنند تا بهانه به دست دشمنان و براندازان ندهند.

امام جمعه دره شهر در ادامه با اشاره به اینکه افراد و گروه هایی در فضای مجازی به دنبال ایجاد جو تنش در جامعه هستند، بیان داشت: متاسفانه گروه هایی وابسته به سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم اسرائیل و دولت های غربی و آمریکایی این روزها فعالیت های بسیاری برای ایجاد یک جو روانی شدید علیه امنیت کشور انجام می دهند و عملا به دنبال اشاعه فرهنگ آنارشیسم در کشور هستند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، بیان داشت: نباید وضعیت کنونی را به صورت کامل معلول تحریم های دشمنان بدانیم، بلکه باید اذعان کرد، هستند مدیرانی که با اهمال و تساهل خود زمینه نوسان در اقتصاد کشور را فراهم می آوردند که در این زمینه از دستگاه قضا درخواست برخورد با این مدیران سهل انگار و بی تفاوت را داریم.

حجت الاسلام قنبربیگی ادامه داد: خوشبختانه با روی کار آمدن آیت الله رئیسی به عنوان رییس دستگاه قضا شاهد تحول کاملا محسوسی در بحث برخورد با مفسدان اقتصادی هستیم، لذا امیدواریم که این رویه همچنان با قوت ادامه داشته باشد.

امام جمعه دره شهر در پایان سخنان خود گفت: قوه قضائیه و سایر دستگاه های نظارتی در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی، اداری و... وظیفه خود را انجام می دهند، ولی بی شک تعامل مردم با این دستگاه ها می تواند در ریشه کنی اصولی و اساسی مظاهر فساد در کشور نقش بی بدیلی داشته باشد./1404/ت310/ب1

ارسال نظرات