۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۵۸۳۴۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

استهلاک بخش درمانی کشور از خود بیماری کرونا خطرناک تر است

استهلاک بخش درمانی کشور از خود بیماری کرونا خطرناک تر است
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: اگر ویروس منحوس کرونا در جامعه برای مدت های طولانی ماندگار شود حوزه درمان دچار استهلاک می شود و این امر از خود ویروس کرونا خطرناک تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی عصر امروز با جمعی از کادر درمانی و پزشکی استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: در این چند ماه همگان به عینه شاهد تلاش جهادی کادر درمانی، پزشکی و پرستاری در مراکز درمانی استان کرمانشاه در بحث مبارزه با بیماری کرونا هستیم و متاسفانه تعدادی نیز از این عزیزان زحمتکش در این راه جان خود را فدای سلامتی مردم کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید حمایت های مادی و معنوی خود را در این روزها از بخش درمانی کشور داشته باشد، عنوان داشت: بی شک اگر این ویروس منحوس در جامعه برای مدت های طولانی ماندگار شود حوزه درمان دچار استهلاک می شود و این امر از خود ویروس کرونا خطرناک تر است.

این استاد حوزوی در ادامه با انتقاد از عدم اطلاع رسانی شفاف در بحث بیماری کرونا بیانن کرد: متاسفانه برخی از مشاغل در سطح استان کرمانشاه عملا با فعالیت خود باعث تقویت ویروس کرونا می شوند، ولی متاسفانه از سوی دستگاه ها و نهادهای مربوطه نه تعطیل می شوند و نه با آنها برخوردی صورت می گیرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: البته نباید تمام مشکلات در راه مبارزه با این بیماری و ویروس منحوس را به دولت و بخش درمانی خلاصه کنیم، متاسفانه هنوز برخی از شهروندان خطر این بیماری را جدی نگرفته اند که این برای جامعه ما می تواند زیان های بسیار بالایی به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه کار کادر درمانی امروز از شغل فراتر رفته است، ابراز کرد: عملکرد فعالان حوزه سلامت و بهداشت امروز جهاد واقعی است و کار این عزیزان بسان ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.

این استاد حوزه علمیه گفت: در بحث برگزار نشدن نماز جمعه برخی از دوستان گله مند هستند و از لغو این مهم ابراز ناخشنودی می کنند که باید گفت لغو نماز و سایر تجمعات از سوی مسئولان مربوط تنها به خاطر حفظ سلامتی مؤمنین است و ان شاء الله با همکاری همه بخش های جامعه بتوانیم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات