۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۶۲۴۲۳
امام جمعه بروجرد:

بهترین حمایت از پزشکان و پرستاران رعایت پروتکل های بهداشتی است

بهترین حمایت از پزشکان و پرستاران رعایت پروتکل های بهداشتی است
حجت الاسلام حسینی از پزشکان و پرستاران مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا یاد کرد و گفت: حمایت از کادر درمان نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی حسینی ظهر امروز در یادواره نخستین شهید سلامت لرستان که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، با قدردانی از پرستاران و تجلیل از مقام شامخ شهدای سلامت گفت: پرستاران و پزشکان به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا نقش بسزایی ایفا کردند.

امام جمعه بروجرد سلامت را محور اصلی توسعه و پیشرفت پایدار جامعه عنوان کرد و افزود: هر اقدامی که در زمینه سلامت و تندرستی صورت گیرد، از جمله عبادت های ثمربخش به حساب می آید.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: پرستاران در کنار کادر پزشکی در روزهای سخت کرونا خدمات شایسته ای به جامعه ارائه داده و شهدای فراوانی تقدیم نظام شد و همچنان شاهد خدمات شایسته کادر درمان هستیم.

وی با بیان اینکه فضیلت کار پرستاری با سایر کارها قابل مقایسه نیست، اذعان داشت: خدمت شبانه روزی پرستاران و رسیدگی به بیماران کرونایی، تحمل سختی ها و دوری از خانواده اقداماتی چشمگیر است و مردم باید قدردان زحمات کادر درمان باشند و بهترین قدردانی رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش امار مبتلایان به کرونا است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شهیده زهرا شیرویه از پرستاران بروجردی، در روزهای سخت کرونا جان خود را در راه خدمت به همنوعان فدا کرد، اذعان داشت: پیروزی بر بیماری کرونا فداکاری می‌خواهد و این ایثار تنها با تقدیم جان خلاصه نمی‌شود باید با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمان را یاری و حمایت کنیم./9451//210/خ

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات