۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۶۲۹۸۴
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

عاشورا فرهنگ تحول و پیروزی فضائل اخلاقی و شجاعت است

عاشورا فرهنگ تحول و پیروزی فضائل اخلاقی و شجاعت است
کرمانشاه ـ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: عاشورا و محرم فرهنگ تحول و پیروزی فضائل اخلاقی و شجاعت و بر رذالت و بی اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه امروز با اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه برگزار شد.

در این نشست، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن آرزوی موفقیت و معنویت و سلامت برای طلاب جوان در سال تحصیلی پیش رو، اظهار داشت: یکی از ارزش های والای اسلام همین تجمعات مبارک حول تعظیم شعائرالله است.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع مکتب عاشورا در قاموس مذهب شیعه، عنوان کرد: عاشورا و محرم فرهنگ تحول و پیروزی فضائل اخلاقی و شجاعت و بر رذالت و بی اخلاقی است.

مدیر حوزه علمیه استان طلاب را به الگوگیری از علمای بزرگ توصیه کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت بزرگ الهی است و هرگونه تلاش برای تقویت این شجره طیبه به مثابه یک اقدام الهی خواهد بود.

در پایان این نشست، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به طلاب نخبه مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه، تلاش های طلاب ممتاز در سال تحصیلی گذشته و ایام تحصیل مجازی را  ارج نهاد.

گفتنی است که در این مراسم، مراسم مداحی و ذکر مصیبت سیدالشهدا (ع) برگزاری گردید./1400//210/خ

ارسال نظرات