۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۶۷۱۳۵
حجت الاسلام فلاحی:

فتنه‌گران ۸۸ و آشوب‌گران ۹۸ اقتصاد کشور را گروگان گرفته‌اند

فتنه‌گران ۸۸ و آشوب‌گران ۹۸ اقتصاد کشور را گروگان گرفته‌اند
نماینده مجلس گفت: فتنه‌گران 78، 88 و آشوب‌گران آبان ماه 98 اقتصاد کشور را گروگان گرفته‌اند و پشت صحنه تصمیم‌گیری بازار ارز و سکه یک سری عوامل نفوذی در کشور هستند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با تأکید بر این که وضعیت اقتصاد کشور آشفته است، اظهار داشت: اقتصاد کشور را چه کسانی اداره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند؟ و واقعیت امر این است که در طول سالیان سال اقتصاد کشور در دست لیبرال‌های وابسته بوده است.

وی معتقد است که لیبرال‌های وابسته، اقتصاد را در کشور به هر سمتی که خودشان مایل بودند کشاندند و امروز اقتصاد کشور به دست عوامل فتنه‌گران آشوب 78، 88 و آبان 98 گروگان گرفته شده است.

حجت الاسلام فلاحی در همین رابطه گفت: افراد بازداشتی فتنه 88 صریحا اعلام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که دلار را تا کجا بالا ببریم حاضر به مذاکره با آمریکا هستید.

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: در عین حال تصریح داشت ما منکر زحمات برخی وزیران، معاون دولتی نیستیم اما واقعیت این است که پشت صحنه تصمیم‌گیری بازار ارز و سکه دست دولت نیست، بلکه یک سری عوامل نفوذی در کشور این کارها را انجام می‌دهند و مردم تحت فشار هستند.

وی گفت: نفوذی‌ها صریحا بعد از فتنه 88 اعلام کردند که با ارتباطاتی که با خارج کشور گرفته‌اند (امثال ارتباطات با نیک آهنگ کوثر) گفتند از همان جایی که در فتنه 88 ضربه خورده‌ایم، ضربه خواهیم زد.

حجت الاسلام فلاحی تأکید کرد: من معتقدم نفوذی‌ها و فتنه‌گران 78، 88 و 98 پشت صحنه آشفته بازار اقتصاد کشور هستند و بر مردمی که حافظ انقلاب بودند و در صحنه‌های مختلف حضور داشتند می‌خواهند فشار بیاورند./841/د102/ق

ارسال نظرات