۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۶۸۳۵۴
مدیر مدرسه علمیه محمودیه فاروج خبر داد؛

حضور ۹۵ درصد طلاب فاروج در کلاس‌های مجازی

حضور ۹۵ درصد طلاب فاروج در کلاس‌های مجازی
حجت‌الاسلام اسدالله زاده خضر بیگی از حضور ۹۵ درصدی طلاب فاروج در کلاس‌های مجازی از ابتدای شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده خضر بیگی، مدیر مدرسه علمیه محمودیه فاروج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  با اشاره به حضور و مشارکت 95 درصدی طلاب در کلاس‌های آنلاین، اظهار داشت: تبیین زوایای گوناگون تحصیل و تشریح آینده طلبگی برای طلاب درصد مشارکت آنان را در کلاس‌های آنلاین افزایش داده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به محدودیت‌ها و شرایط حاکم بر کشور مدارس علمیه هم از این قاعده مستثنی نبوده و کلاس‌های حضوری این مدارس هم تعطیل شد.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده اضافه کرد: با تعطیلی حضوری مدارس علمیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا کلاس‌های مدرسه علمیه محمودیه فاروج تا پایان سال تحصیلی حوزوی به‌صورت غیرحضوری برگزار شد و تمام امور آموزشی به‌صورت جدی پیگیری شد به‌طوری‌که در پایان سال تحصیلی شاهد نتایج مطلوب بودیم

وی ادامه داد: از 15 شهریورماه سال جاری هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید به مدت 45 روز کلاس‌ها به‌صورت حضوری و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده تصریح کرد: با گسترش بیشتر ویروس کرونا و ایجاد شرایط جدید و ابلاغیه آموزشی ستاد مبارزه با کرونا امور آموزشی طلاب به‌صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برخی کمبودها و محدودیت‌ها در حوزه آموزش آنلاین طلاب، خاطرنشان کرد: برخی از زیرساخت‌ها و تجهیزات موردنیاز آموزش مجازی با کمک خیران تهیه‌شده است و کلاس‌های آنلاین از ساعت 7 صبح با حضور و مشارکت 95 درصدی طلاب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده افزود: برای 5 درصد باقیمانده نیز که امکان دسترسی به سامانه برایشان مقدور نیست، فایل‌های صوتی ارسال می‌شود و از اول آبان ماه ضمن آشنایی طلاب با سامانه جدید LMS دروس به‌صورت آنلاین تحت این سامانه پیگیری می‌شود.

وی انگیزه طلاب به تحصیل را یکی از نقاط قوت این مدرسه برشمرد و اضافه کرد: پیگیری دلسوزانه مسؤول آموزش مدرسه از طلاب که حتی یک جلسه هم از آموزش عقب نمانند در تقویت و انگیزه طلاب به تحصیل، تأثیرگذار بوده است.

مدیر مدرسه علمیه محمودیه فاروج اظهار داشت: ایجاد و راه‌اندازی کانال عمومی فرهنگی برای طلاب مدرسه و انتشار مطالب اخلاقی، علمی، انگیزشی و ... در آن و تعامل خوب بین مسؤولان، کادر آموزشی، طلاب و اساتید از دیگر زمینه‌های مشارکت حداکثری آموزش آنلاین است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات