۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۶۹۸۱۵
رییس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان خبر داد؛

برگزاری بخش پژوهشی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در اصفهان

برگزاری بخش پژوهشی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در اصفهان
اصفهان - رییس دانشگاه علوم قرآنی استان اصفهان گفت: آثار پژوهشی منتشر شده در 10 سال اخیر در حوزه وقف می‌تواند در بخش پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری شرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام سید احمد سجادی، رییس دانشگاه علوم قرآنی ظهر امروز در آیین رونمایی از پوستر بخش پژوهشی هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری»  با بیان اینکه هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در سال جاری در هشت بخش در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه کشور قرار گرفته است، گفت: در سال جاری بخش پژوهش و تعلیمات دینی و علمی وقف به اداره کل اوقاف استان اصفهان واگذار شده است.

حجت الاسلام سجادی از همکاری دانشگاه علوم قرآنی اصفهان با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این جشنواره خبرداد و اظهار کرد: اعلام فراخوان این جشنواره با توجه به اینکه مربوط به بخش پژوهشی است، همزمان با هفته پژوهش اعلام شده است، در نخستین ساعات اعلام فراخوان این جشنواره شش اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه افرادی که پایان نامه و یا کتاب در زمینه وقف و تعلیمات دینی دارند می توانند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند به سایت جشنواره وقف چشمه همیشه جاری و سایت دانشگاه علوم قرآنی برای ثبت آثار خود مراجعه و نسبت به ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان در ادامه افزود: به نفرات برتر این مسابقات جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، بر این اساس به نفرات اول تا سوم به ترتیب 50، 40 و 30 میلیون ریال اهدا خواهد شد ضمن اینکه به پنج نفر بعدی نیز هر کدام پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بخش پژوهشی پایان فروردین ماه سال 1400 است، خاطرنشان کرد: چنانچه اثری از متقاضیان از پایان سال 89 تا پایان فروردین سال 1400 منتشر شود می‌توانند آن را به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در اصفهان ارسال کنند.

حجت الاسلام سجادی به ظرفیت های استان اصفهان در خصوص عرصه پژوهش در حوزه وقف و تعلیمات دینی اشاره کرد و گفت: پیرامون علت واگذاری بخش پژوهش جشنواره وقف چشمه همیشه جاری به استان اصفهان، باید توجه داشت که در این زمینه اقدامات زیادی در استان اصفهان به ویژه در دانشکده علوم قرآنی انجام شده است، همچنین نشریه وقف میراث جاودان به مدت شش سال در استان اصفهان منتشر شده که همه این‌ها باعث شده بخش پژوهش را به استان اصفهان واگذار کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به فعالان حوزه پژوهشی حوزه وقف علاوه بر تبلیغات گسترده محیطی به صورت تک به تک انجام می‌شود، عنوان کرد: در این زمینه انتظار داریم آثار شاخص و ارزنده‌ای به دبیرخانه پژوهشی وقف چشمه همیشه جاری ارسال شود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات