۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۷۰۰۳۴
امام جمعه موقت کرمانشاه:

میدان دادن به افراد دین ستیز، زمینه ساز هتک حرمت به مقدسات می شود

میدان دادن به افراد دین ستیز، زمینه ساز هتک حرمت به مقدسات می شود
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: میدان دادن به افراد دین ستیز بی شک در آینده نه چندان دور شاهد هتک حرمت مقدسات از سوی این جریانات خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی عصر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب کرمانشاهی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، عنوان کرد: برخی از افراد در جامعه خواسته یا ناخواسته اعمالی انجام می دهند که هیچ رنگ و بوی دینی در آن دیده نمی شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در روزهای اخیر در بسیاری از رسانه ها شاهد انتشار خبر ساخت کلیپی توهین آمیز در تکیه قدیمی معاون الملک کرمانشاه بودیم که در آن کلیپ قداست و حرمت این مکان توسط عده ای هنجارشکن شکسته شده بود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: متاسفانه این تکیه که روزگاری جایگاه اقامه عزای حسینی و ائمه اطهار علیهم السلام بود، در کلیپ مذکور به نوعی به تمسخر گرفته شده بود و این باعث دل آزردگی بسیاری از شهروندان و مردم متدین کرمانشاه گردید.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: عوامل ساخت این کلیپ مبتذل و ضدفرهنگی به همت دستگاه قضا و نیروی انتظامی دستگیر شده اند ولی باید گفت باید کاری کنیم که ساخت اینگونه کلیپ های ضدفرهنگی و دور از شئون اسلامی در جامعه ما باب نشود.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: اگر میدان را به چنین افراد دین ستیز و لاابالی بدهیم بی شک در آینده نه چندان دور شاهد هتک حرمت مقدسات از سوی این جریانات خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز مسلمین؛ مقدسات و داشته های دینی است، خاطرنشان کرد: مقدسات و اعتقادات دینی ستون جامعه اسلامی را تشکیل می دهند، لذا هرگونه تزلزل در این ستون ها می تواند آینده ای بسیار خطرناک برای جامعه اسلامی به دنبال داشته باشد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات