۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۷۶۴۷۵
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی توسط حوزه علمیه خواهران کرمانشاه

افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی توسط حوزه علمیه خواهران کرمانشاه
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی گفت: مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی در بخش مدارس علمیه خواهران در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور انجام شد.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص) اظهار داشت: کار جذب طلاب خواهر در فضای مجازی با قوت هرچه تمام آغاز شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: امسال با شعار «هر طلبه یک داوطلب» استارت کار را زده ایم و ان شاء الله بتوانیم در بحث جذب طلاب جدید خواهر کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در روزهای اخیر همزمان با سراسر کشور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح و پروژه را در سطح استان کرمانشاه داشته ایم.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: در کل کشور 88 پروژه افتتاح یا کلنگ زنی شد که سهم کرمانشاه از این تعداد پروژه، 4 مورد بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در ادامه سخنان خود به این پروژه ها اشاره کرد و افزود: از 4 پروژه مذکور در کرمانشاه، یک مورد آن کلنگ زنی مدرسه علمیه خواهران در سطح استان بوده است.

حجت الاسلام فاضلی تاکید کرد: 3 پروژه دیگر ما شامل افتتاح ساختمان جدید مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، افتتاح و بهره برداری از مدرسه علمیه خواهران امام خامنه ای و دیگر پروژه ما بهره برداری از مدرسه علمیه حضرت زینب (س) در شهرستان هرسین بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه طلاب خواهر کرمانشاه توجه بسیار خوبی به مطالب درسی و حوزوی دارند و از این حیث جزو طلاب برتر کشور محسوب می شوند./1400/

ارسال نظرات