۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۸۰۷۲۸
به همت مؤسسه خانه طلاب جوان قم؛

ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین» افتتاح شد

ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین» افتتاح شد
مراسم افتتاحیه ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین(ع)» با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ملکی و خانم ظهیری در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزای رسا، مراسم افتتاحیه ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین(ع)» با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و خانم ظهیری معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در محل مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد.

پ/ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین» افتتاح شد

حوزه های علمیه باید در راستای رسالت های خود گام های روشنگرانه بردارد

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین ملکی در این مراسم بالندگی امروزی حوزه های علمیه و روحانیت را مرهون و مدیون تلاش های مجاهدانه امام راحل و علمای بزرگ و شهدا دانست و گفت: امروز حوزه های علمیه باید در راستای رسالت های خود گام های روشنگرانه بردارد.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم که هر کجا شهید رجایی ها روی کار آمده اند، دشمنان از طرق مختلف سعی کرده اند آنها را از میدان به در کنند، اما هنگامی که افرادی که دلباخته لبخند جان کری ها بوده اند روی کار آمده اند، از آنها استقبال کرده اند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه فعالیت در عرصه انتخابات را نوعی جهاد دانست و خاطرنشان کرد: روشنگری، حرکت در راستای مشارکت حداکثری، خنثی سازی تبلیغات و توطئه های دشمنان و تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح از جمله کارهایی است که در ایام انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پ/ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین» افتتاح شد

برای ایجاد وحدت، همدلی و جذب حداکثری نیازمند کارهای تشکلی و جمعی هستیم

همچنین خانم ظهیری در این مراسم با اشاره به اینکه امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت و همدلی در میان نیروهای جبهه انقلاب به ویژه حوزویان هستیم، گفت: امروز برای ایجاد وحدت، همدلی و جذب حداکثری نیازمند کارهای تشکلی و جمعی هستیم.

وی با بیان اینکه تمام تشکل‌های حوزوی عهدی را با ولایت بسته و بر این عهد استوار هستند که تا پایان با هم همدل و همراه بمانند، اظهار داشت: ملت امام حسین(ع) از کسانی که حسینی عمل کرده اند، آموخته اند که جدای از هر گونه رنگ و لعابی توان خود را در راستای تقویت جبهه انقلاب به کار گیرند.

خانم ظهیری با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طول حیات پربرکت خود به هیچ حزب و جناح سیاسی گرایش نداشت و همواره با تبعیت از ولایت در راستای صیانت از انقلاب گام برمی داشت، بیان کرد: در طول 40 سال گذشته شاهد رویش ها و ریزش های بسیاری بوده ایم؛ عده ای همچون خوارج از مسیر حق جدا شده و در مقابل ولی زمان خود ایستادند و عده ای همچون حبیب بن مظاهر از دوران رسول الله(ص) تا روز عاشورا ثابت قدم ماندند.

گفتنی است، ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین(ع) به همت مؤسسه خانه طلاب جوان قم و همکاری مراکز و مؤسسات حوزوی و تأییدیه مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، با هدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، بدون حمایت از کاندیدایی خاص تشکیل شده است./841/

ارسال نظرات