۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۸۰۷۳۴
جانشین مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیازمند ایجاد زنجیره تواصی است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیازمند ایجاد زنجیره تواصی است
خوزستان - حجت الاسلام موسوی زاده گفت: جلب مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند راه اندازی زنجیره تواصی میان مردم است؛ افراد باید یکدیگر را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل و نامگذاری جمهوری اسلامی در سال ۵۷ بیان داشت: انتخابات مظهر جمهوریت نظام است و حضور و دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود سبب تقویت جمهوریت نظام خواهد شد؛ در طول ادوار گذشته دشمن همواره سعی می‌کرده که مردم را از حضور در عرصه‌های مختلف باز دارد تا در پس آن کشور دچار ضعف شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه خواهان نفع جمهوری اسلامی ایران نیستند عنوان داشت: دشمن می‌خواهد با عدم شرکت مردم در تعیین سرنوشت خود ایران اسلامی را ضعیف جلوه دهد تا مانند برخی کشور‌های دیگر مورد ظلم واقع شویم و جمهوری اسلامی تبدیل به مستعمره برای مستکبرین عالم شود.

حجت الاسلام موسوی زاده انتخابات را تکلیفی شرعی و سیاسی دانست و تصریح کرد: شرکت در انتخابات افزون بر اینکه تکلیف شرعی و سیاسی است بلکه سبب مصون ماندن استقلال و امنیت کشور از تعرض دشمن نیز خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌های ارتباط جمعی بر رفتار سیاسی مردم اظهار داشت: مهمترین وظیفه رسانه‌ها جلوگیری از تحریف است؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید برای شکست تحریم، باید خط تحریف شکست بخورد رسانه‌ها باید ضمن انعکاس واقعیت‌ها سبب  شناسایی نقاط ضعف و پس از آن مطالبه از مسؤولان شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: علت مشکلات موجود کشور از اصل نظام نیست بلکه ایراد از مدیریت کشور است؛ بنابراین اگر مدیریت اجرایی کشور به درستی شکل گیرد می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به کشوری قوی تبدیل کند.

حجت الاسلام موسوی زاده در خصوص چگونگی جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: جلب مشارکت حداکثری در انتخابات نیازمند راه اندازی زنجیره تواصی میان مردم است؛ افراد بایدیکدیگر را به شرکت در انتخابات تشویق نمایند تا وعده الهی که فرمود اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم برای ما اتفاق افتد و به یاری خدا به پیروزی نهایی برسیم. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات