۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۹۲۳۱۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

آیت الله اشرفی اصفهانی خدمات شایانی برای مردم و انقلاب داشت

آیت الله اشرفی اصفهانی خدمات شایانی برای مردم و انقلاب داشت
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت:زمانی که کرمانشاه دارای مشکلات بسیاری بود، شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در این استان ماندو خدمات شایانی به مردم، انقلاب و حوزه های علمیه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در کنگره بزرگداشت شهید محراب؛ آیت الله اشرفی اصفهانی که با حضور حجت الاسلام و المسلیمن حاج علی اکبری؛ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، استاندار کرمانشاه و... برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم که ابعاد شخصیتی شهیدای محراب برای جامعه ما واکاوی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: برگزاری این کنگره در این موقعیت تاریخی کار بسیار واجب و بجایی است و از همین رو از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بابت برگزاری این برنامه تقدیر می کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: زمانی که کرمانشاه دارای مشکلات بسیاری بود، شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در این استان ماندند و خدمات شایانی به مردم، انقلاب و حوزه های علمیه داشتند که این خدمات هیچ وقت فراموش شدنی نیست.

آیت الله علما اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ نشان داده است که از دل جامعه برآمده و در کنار مردم خواهد بود و همین موضوع را امام خمینی (ره) سرلوحه مبارزات انقلابی خویش قرار دادند و کسانی همانند آیت الله اشرفی اصفهانی نیز علیرغم کهولت سن در ایام دفاع مقدس لباس مقدس رزم بر تن کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ترور و به شهادت رساندن شهدای محراب تلاش مذبوحانه منافقان برای تخریب جایگاه انقلاب و رهبری در آن زمان بود، گفت: زمانی که آیت الله اشرفی اصفهانی به دست عوامل نفاق و فتنه در محراب به شهادت رسید امام راحل اطلاعیه بسیار قابل تاملی صادر فرمودند که در آن اطلاعیه آورده بودند« اینجانب یکی از ارادتمندان این شخص والا مقام بوده و هستم»./1400/پ۲۱۰/

ارسال نظرات