۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۹۴۷۲۷
شاهچراغی در مراسم تودیع و معارفه:

شأنی جز نوکری و خدمت به مردم نداریم/ از همین امروز کار را شروع می کنم

شأنی جز نوکری و خدمت به مردم نداریم/ از همین امروز کار را شروع می کنم
استاندار قم گفت: با ظرفیت بی نظیر قم در حوزه انسانی و هدایت های علما و مراجع تقلید باید خدمت روز افزون به مردم ارائه داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار جدید قم در جلسه تودیع و معارفه که بعدازظهر امروز دوشنبه 17 آبان در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: خداوند را شاکرم در سنگری جدید برای خدمت به مردم قم و همسایگان حرم حضرت معصومه (س) انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه بنده هیچ شأنی جز نوکری و خدمتگزاری به مردم قائل نیستم و آرامش آخرت را در راه خدمت به مردم می دانم، اظهار داشت: خدمت به مردم قم برایم افتخار است و باور دارم در این راه محکوم به پیروزی می باشیم و امید دارم این کار با خدمت بیشتر به ولی نعمتان خود محقق شود.

شاهچراغی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهر قم اذعان داشت: با ظرفیت بی نظیر قم در حوزه انسانی و هدایت های علما و مراجع تقلید باید خدمت روز افزون به مردم ارائه کرد و البته در مسیر خدمت نیازمند مشارکت مردم می باشیم.

استاندار جدید قم خاطرنشان کرد: شبی در خواب حاج قاسم را دیدم که به من فرمود فلانی آن مسئولیت چه شد، عرض کردم محقق نشد. سردار سلیمانی با اشاره به منطقه جغرافیایی گفت نگران نباش آنقدر کار زمین مانده مردم زیاد است که باید شما آن را بردارید، از خداوند می خواهم بتوانم انجام وظیفه کنم و اصحاب رسانه نیز می توانند خواسته ها و کارهای زمین مانده مردم را به ما انعکاس بدهند.

وی در پایان بیان داشت: از همین امروز کار را شروع می کنم و امور با قوت پیگیری خواهد شد، همچنین کارهای موفق گذشته را نیز پیگیری و ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات