۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۹۵۷۶۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان مطرح کرد؛

تخریب وجهه بسیج مردمی توسط دشمنان ملت اسلامی

تخریب وجهه بسیج مردمی توسط دشمنان ملت اسلامی
خوزستان_حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: دشمنان ملت اسلامی امروز با مشاهده نقش بسیج مردمی در جامعه قصد تخریب وجاهت این نیرو‌های مخلص را دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار با شورای سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفان بیان داشت: یکی از ابتکارات ناب امام خمینی(ره) تشکیل هفته بسیج بود که به لطف خداوند متعال از ابتدای انقلاب تا به امروز در همه عرصه‌های انقلاب با کمک بسیج همه مشکلات را حل کردیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به الگوی ایجاد بسیج در کشور عنوان داشت: هر کجا از این الگو بهره بردیم، توفیقات و موفقیت‌های بسیاری حاصل شد که به عنوان نمونه می‌توان به یمن و لبنان و عراق اشاره کرد.

امام جمعه اهواز بسیج را شجره طیبه نامید و تصریح کرد: توفیقات امروز جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف حاصل اعتماد امام خمینی(ره) به این نیروی خودجوش و مردمی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به فعالیت‌های ارزنده بسیج در تنش آبی اخیر و زلزله اندیکا اظهار داشت: اگر نیرو‌های بسیجی به مسائل مختلف استان ورود نمی‌کردند به یقین خسارات بیشتری متحمل می‌شدیم.

وی افزود: دشمنان ملت اسلامی امروز با مشاهده نقش بسیج مردمی در جامعه قصد تخریب وجهیت این نیرو‌های مخلص را دارند در حالی که این نهاد بدون هیچ‌گونه چشم داشتی به صورت خودجوش به کمک محرومان شتافته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه شریفه «يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ كُونُوا مَعَ الصَّادِقِينَ» ابراز داشت: انسان اگر بخواهد از رحمت و فیوضات الهی استفاده کند، گناهانی که مانع آن فیض الهی می شوند را باید اجتناب کرد.

امام جمعه اهواز در پایان صحبت های خود تأکید کرد: اگر عزم و اراده جمعی روحانیت، بسیج، سپاه پاسداران و دیگر مسئولان در کنار هم باشند، مشکلات را کاهش خواهیم داد./۹۴۵۴۱/پ210/
ارسال نظرات