۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۰۲۹۸۵

خبرهای خوش مدیر حوزه‌های علمیه برای بهبود معیشت طلاب

خبرهای خوش مدیر حوزه‌های علمیه برای بهبود معیشت طلاب
آیت الله اعرافی در جمع طلاب سمنان اعلام کرد: خبر های خوشی برای کاهش مشکلات و بهبود معیشت طلاب در راه است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، روز یکشنبه یکم اسفند ۱۴۰۰ در دیدار با طلاب و مبلغین و مبلغات سمنان، در سالن مجتمع حوزوی خواهران الزهرا(س) سمنان، اظهار کرد: ۴۵۰۰ نفر از طلاب جذب آموزش پرورش شده‌اند که ۶۰ درصد آنها از طلاب خواهر هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ابراز امیدواری کرد که با حضور طلاب در آموزش و پرورش هویت حوزوی طلاب حفظ شود.

وی ادامه داد: درخت تنومندی که طلبه و استاد به آن تکیه زده، درختی است که با سختی‌های زیادی رشد کرده است؛ ما باید از میراث بزرگ حوزه‌ها را صیانت کنیم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور افزود: کسی که طعم تاریخ نورانی حوزه‌های علمیه را بچشد هم به آن افتخار می‌کند و هم در آن نقطه نمی‌ماند؛ ما به عنوان طلبه، مبلغ و کارگزار حوزه وظیفه داریم حوزه را بشناسیم و عرصه‌های نو را فتح کنیم.

آیت الله اعرافی تأکید کرد: در کنار رشد حوزه‌های علمیه در درون کشور، شاهد درخشش حوزه‌های در سراسر جهان هستیم و ادامه این رسالت بزرگ بر عهده شما طلاب و اساتید است.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای برتر حوزوی حمایت می‌شوند، اعلام کرد: خبرهای خوشی برای کاهش مشکلات و بهبود معیشت طلاب در راه است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
این طلاب فقیر در مقابل روحانیت و مراجع تقلید تا صد سال پیش نگاه کنی شاهانه زندگی میکنند
0
1
محسن گرگانی نصب
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
شما راست میگی ظاهرا نفست از جای گرم در می‌آید
آیت الله فاضل گفت وضع طلاب قبل از انقلاب خیلی بهتر بود
شما ظاهرا بابا هواتو داره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
سلام یعنی استعداد های غیر برتر حمایت نمی شوند همه کسانی که امدند طلبه شدن مگه با هم فرق دارند الان در طرح هدفمند ی معیشت چه قدر نا عدالتی شده به یکی 14000 دادند به یکی 700 مگه اینا چه قدر با هم فرق داشتند انشالله ایت الله اعرافی دقت فرمایند یک مقدار این نابرابری کم شود مثلا یکی امتیاز تبلیغ می گیره پزوهش می گیره فرهنگی می گیره استادی میگره یکی فقط تبلیغ یعنی کسی که سه تا امتیاز ومیگیره قوی تر از این یکی است چه قدر از پزوهش گرا هستند که ضد انقلابند چه قدر اساتید هستند که فرزندانشان درست نماز نمی خوانند چه چه تفاوت وامتیازی است که بین طلاب درست می کنید البته طلبه ای کار غیر طلبگی می کنه مسئله ش جداست
1
0