۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۰۳۵۷۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی جهاد تبیین برای طلاب

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی جهاد تبیین برای طلاب
لرستان- عزیزی، از برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی جهاد تبیین خبر داد و گفت: این دوره آموزشی سه روزه ویژه طلاب در حال برگزاری است.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری نشست علمی پژوهشی«بررسی تطبیقی جایگاه زنان در جامعه قبل و بعد از بعثت حضرت محمد(ص) خبر داد و بیان داشت: این نشست به میزبانی مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران لرستان افزود: طلاب مدارس علمیه استان لرستان می توانند به صورت آنلاین در نشست علمی پژوهشی«بررسی تطبیقی جایگاه زنان در جامعه قبل و بعد از بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) شرکت کنند.

وی در ادامه / ‏https:/‏/‏ac.whc.ir/rft4aw7upv8g را لینک ورود به برگزاری این نشست علمی عنوان کرد و یادآور شد: این نشست 10 اسفند، با حضور حبیبی از اساتید حوزه علمیه برگزار می شود.

عزیزی در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی جهاد تبیین و روشنگری خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره آموزشی نیز به مدت ۳ روز ادامه دارد.

وی عنوان داشت: طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان با بهره مندی از بستر فضای مجازی از این کارگاه آموزشی بهره مند می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان اظهارداشت: در کارگاه آموزشی جهاد تبیین طلاب با سرفصل هایی همچون مساله شناسی، مخاطب شناسی، داشتن محتوای مناسب براساس اقتضائات مخاطب و لوازم مهم گفتمان سازی جهاد تبیین اشنا می شوند.

وی ارائه راهکارهای شیوه درست و مؤثر ابعاد جهاد تبیین و کادر سازی اصول مهم گفتمان سازی جهاد تبیین را از دیگر محورهای برگزاری ارگاه آموزشی جهاد تبیین ویژه خواهران طلبه عنوان کرد./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات