۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۰۳۹۲۳
آیت الله اعرافی:

رفع حاشیه‌نشینی نیازمند اقدام جهادی و علمی مدیران است

رفع حاشیه‌نشینی نیازمند اقدام جهادی و علمی مدیران است
مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار استاندار قم گفت: حاشیه‌نشینی بی‌ضابطه در قم مسئله اصلی این شهر است و رفع آن نیازمند اقدام جهادی و علمی مدیران است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت‌الله علیرضا اعرافی ضمن تقدیر از نگاه عدالت‌محور استاندار قم در توسعه و رشد مناطق مختلف استان اظهار داشت: رسیدگی و اتخاذ تدابیری برای حل مسئله حاشیه‌نشینی باید در دستور کار مسئولان در سطح کشور و استان قرار گیرد. وی همچنین از روحیه جهادی و مردمی استاندار تقدیر کرد و بیان داشت: قم شهری بین‌المللی است، بنابراین در توسعه شهری، قم را به عنوان جهان‌شهر معنوی، فرض کرده و در همه ابعاد از معماری تا راه‌سازی این معنویات متبلور و ملموس باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: معماری اصیل ایرانی اسلامی بر روی روحیات انسان تاثیر می‌گذارد و باعث آرامش انسان می‌شود.

استاندار قم نیز در این دیدار یکی از مهمترین وظایف خود را بازگشت اعتماد عمومی مردم به عنوان سرمایه اجتماعی بیان کرد و گفت: در تحقق این هدف از آغاز مسئولیت با حضور در میان مردم به دنبال احیای اعتماد عمومی بوده‌ایم.

سید محمد شاهچراغی خاطرنشان کرد: ‌وقتی مدیران استان می‌بینند مسئولین ارشد استان در بین مردم می‌روند و در میان ایشان تصمیم‌گیری می‌کنند،‌ آنها نیز به همین روش عمل خواهند کرد.وی با اشاره به انتخاب مدیران جوان و جهادی برای اداره بخش‌های مختلف استانداری و استان گفت: در سال آینده شاهد سرعت گرفتن توسعه استان در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

استاندار قم با اشاره به سفر پرخیر و برکت رئیس‌جمهوری به قم و تخصیص اعتبارات مناسب برای توسعه استان، بیان داشت: مجوزهایی که هیئت دولت برای توسعه استان و همچنین بازسازی بافت فرسوده و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی به استان داده است، چند هزار میلیارد تومان ارزش دارد.

ارسال نظرات