۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۷۰۴۰۹۶
دبیر ارتباطات و بین الملل همایش بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث:

پیام بیانیه گام دوم یک بیانیه جهانی است

پیام بیانیه گام دوم یک بیانیه جهانی است
حجت الاسلام بشوی گفت: بیانیه گام دوم مسأله داخلی نیست و یک بیانیه جهانی است، پیام این بیانیه نیاز امروز بشریت است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام بشوی دبیر ارتباطات و بین الملل همایش بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث در نشست خبری این همایش که پیش از ظهر امروز در مدرسه عالی امام خمینی برگزار شد، گفت: این کنگره افتخاری برای تمام جهان اسلام و اثر آن برای تمام انسان های آزاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک معجزه بود و تاثیر و نتیجه آن برای تمام آزادی خواهان جهان است، امروز استکبار از انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد و تلاش می کند ملت را از انقلاب جدا کند.

حجت الاسلام بشوی بدون انقلاب شناخت تشیع را ممکن ندانست و اظهار داشت: ملت ایران موسس انقلاب هستند اما انقلاب ایران مختص ایرانیان نیست بلکه متعلق به همۀ مسلمانان و آزادیخواهان جهان می باشد.

دبیر ارتباطات و بین الملل همایش بیانیه گام دوم از منظر قرآن و حدیث ابراز داشت: امروز ما از طریق سفیران نور پیام انقلاب را از قم به جهانیان می رسانیم، بیانیه گام دوم راه ارتباطی است که ارزش های دینی را به عرصه بین الملل معرفی می کند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم برای جهان عاری از جنگ و دنیای صلح و صفا و پیشرفت است، تصریح کرد: این بیانیه پل ارتباطی برای جهانیان با انقلاب مهدویت خواهد بود.

حجت الاسلام بشوی با اشاره به اینکه 19 اسفند همزمان با همایش ایران در کراچی پاکستان نیز همایشی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: 100 مقاله علمی برای این همایش تهیه شده و پیام رهبری به 18 زبان دنیا منتشر می کنیم.

وی در پایان با اشاره به ضرورت این بیانیه اظهار داشت: بیانیه گام دوم مسأله داخلی نیست و یک بیانیه جهانی است، پیام این بیانیه نیاز امروز بشریت است.

ارسال نظرات