۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۰۹۴۰۳
امام جمعه شهرستان دالاهو:

بستر ارائه آموزش های تخصصی به نیروهای بسیجی فراهم شود

بستر ارائه آموزش های تخصصی به نیروهای بسیجی فراهم شود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: باید بستر توسعه و گسترس و از همه مهمتر آموزش های تخصصی مورد نیاز به نیروهای بسیجی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در دیدار با جمعی از بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد، عنوان داشت: با دستور امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی شاهد سیل خروشان ملت یاران برای پیوست به این نهاد بودیم.

امام جمعه شهرستان دالاهو گفت: امروز بعد از گذشت 4 دهه از فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج شاهد یک سازمان و نهاد کاملا مردمی و توانمند در تمامی عرصه ها هستیم، بنابراین باید از این پتانسیل بسیار عظیم در آبادانی و حفظ استقلال کشور استفاده کنیم.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس داد و امروز نیز با حضور در عرصه های سازندگی و عمرانی نقش خود را همچنان حفظ کرده است و این ثروت معنوی برای این کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام ساداتی تاکید کرد: بسیج 20 میلیونی امروز سرمشق بسیاری از ملت های آزاده جهان شده است، بسیج با دستان خالی ولی با دلی پر از شور و عشق به انقلاب در عرصه های مختلف در حال خدمت رسانی به این ملت و نظام است.

امام جمعه شهرستان دالاهو تاکید کرد: باید بستر توسعه و گسترش و از همه مهمتر آموزش های تخصصی مورد نیاز به نیروهای بسیجی ارائه شود، زیرا یک بسیجی با علم و تخصص می تواند سرمنشاء بسیاری از خدمات باشد./1400/

ارسال نظرات