۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۷۱۱۶۳۵
مدیر حوزه علمیه برادران لرستان:

برنامه های قرآنی، تهذیبی و اخلاقی در مدارس علمیه تقویت شود

برنامه های قرآنی، تهذیبی و اخلاقی در مدارس علمیه تقویت شود
حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تقویت برنامه های قرآنی، تهذیبی و اخلاقی در مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید برنامه ریزی منسجمی از سوی معاونین مدارس صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در برگزاری کارگروه معاونان تهذیب و تربیت مدارس علمیه استان گفت: برنامه های تهذیبی باید به صورت مستمر و منسجم در مدارس علمیه برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان بر ضرورت تقویت برنامه های قرآنی، تهذیبی و اخلاقی تأکید کرد و افزود: این برنامه ها باید بیش از پیش تقویت و در مدارس با قوت برگزار شوند.

وی به اهمیت اجرای این برنامه ها در زمینه تربیت اخلاقی و تبلیغی طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دقیق و مطلوب تر برنامه های تهذیبی باید برنامه ریزی ها و هم اندیشی ها با اساتید حوزوی صورت گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: اجرای برنامه های تهذیبی قرآنی در مدارس علمیه باید جمعی و با مشارکت همه جانبه طلاب و اساتید انجام شود.

وی اظهار کرد: در راستای مسائل مربوط به تلبس طلاب، برگزاری دوره های میثاق طلبگی و برنامه ریزی منسجم جهت برگزاری کلاس های درس اخلاق در مدارس علمیه باید تعامل و همکاری صورت گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات