۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۱۲۰۰۳
حجت الاسلام نقدعلی در گفت‌وگو با رسا:

ایران در مسأله هسته ای فشارهای بیشتر از چارچوب های قانونی را نخواهد پذیرفت

ایران در مسأله هسته ای فشارهای بیشتر از چارچوب های قانونی را نخواهد پذیرفت
نماینده مجلس با بیان اینکه ایران فشارهای بیشتر از چارچوبهای قانونی را نخواهد پذیرفت گفت: امروز آژانس انرژی اتمی به ملعبه دست رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: آژانس المللی انرژی اتمی نهاد مستقلی نیست که بر اساس مبانی کارشناسی و فنی نظر بدهد، بلکه این آژانس خطوط ترسیمی از سوی قدرت های استکباری و رژیم صهیونیستی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه امروز آژانس بین المللی انرژی اتمی به ملعبه دست رژیم صهیونیستی تبدیل شده، ابراز کرد: ما از قبل این پیش بینی را داشتیم که هر زمان جمهوری اسلامی ایران در چارچوب های معین شده آژانس انرژی اتمی عمل کند، اما آنها مشاهده کنند که کشور در حال توسعه و پیشرفت در انرژی هسته‌ای حرکت می کند، بازهم با بهانه های واهی قطعنامه‌هایی علیه ایران صادر می کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تحلیل بنده این است که شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به دنبال بهانه جویی علیه ایران است و هر چقدر جمهوی اسلامی با این آژانس بیشتر همکاری کند و به تعهدات خود پایبند باشد، شورای حکام آژانس انژری اتمی فشار بیشتری علیه کشور خواهند آورد.

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس چارچوب های قانونی و شرعی در مسأله انرژی اتمی عمل می کند، افزود: ایران فشارهای بیشتر از چارچوب های قانونی را نخواهد پذیرفت و ما به هیچ وجه زیربار زور آژانس بین المللی انرژی هسته ای با لابی‌گری رژیم صهیونیستی نخواهیم رفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس در مسأله قطعنامه ضد ایرانی آژانس بین المللی انرژی هسته ای ورود جدی داشته و تصمیم های مقتضی در جهت منافع ملی و بدون در نظر گرفتن ملاحضات قدرت های خارجی و شورای حکام را اخذ خواهد کرد.

میثم صدیقیان

ارسال نظرات