۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۱۵۵۵۴
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد؛

رونمایی از مدل مفهومی پایداری و کارآمدی خانواده در نمایشگاه «روایت تبلیغ»

رونمایی از مدل مفهومی پایداری و کارآمدی خانواده در نمایشگاه «روایت تبلیغ»
اصفهان ـ حجت الاسلام احمدیان با اشاره به رویکرد نخبگانی نمایشگاه روایت تبلیغ گفت: در این نمایشگاه از مدل مفهومی پایداری و کارآمدی خانواده رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در حاشیه نمایشگاه «روایت تبلیغ» در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه نمایشگاه روایت تبلیغ روایتی از فعالیت مبلغین در حوزه های مختلف تبلیغی است، گفت: این نمایشگاه برای نخبگان فرهنگی طراحی شده که مدلی از فعالیت‌های تبلیغی را برای کنشگران و فعالان فرهنگی ارائه می‌کند.

وی در ادامه افزود: فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در این مجموعه ارائه شده و از همه مدیران و فعالان و مجموعه‌های فرهنگی درخواست کردیم با حضور در این نمایشگاه ما را در این مدل جدید فعالیت فرهنگی تبلیغی همراهی کنند و ما بتوانیم از رهنمودها و دیدگاه‌های کارشناسی و تخصصی آنها استفاده کرده و در عین حال ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به ظرفیت‌های گسترده نمایشگاه روایت تبلیغ، تصریح کرد: مجموعه ها امکان بازدید از نمایشگاه و آشنایی با ظرفیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی به منظور همکاری با دفتر تبلیغات را خواهند داشت. نمایشگاه تا پنجشنبه ششم مردادماه از ساعت 8 تا 13 دایر خواهد بود و مخاطب هدف ما در نمایشگاه نخبگان خواهد بود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در این نمایشگاه از محصولات پژوهشکده الهیات و خانواده که در یک سال اخیر به چاپ رسیده رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: رونمایی از کلان برنامه پایداری و کارآمدی خانواده که رویکرد و مدل مفهومی ما در مواجهه با مسائل خانواده است و این مدل مفهومی در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد و از مجموعه های فعال در حوزه خانواده درخواست همراهی و همکاری در این عرصه داریم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات