۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۱۶۱۶۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کانون های مساجد در ارتقای فرهنگی جامعه نقش آفرین هستند

کانون های مساجد در ارتقای فرهنگی جامعه نقش آفرین هستند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در ارتقای فرهنگی جامعه اشاره کرد و گفت: همفکری بین ارکان مساجد در ارتقای فرهنگ دینی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست توانمند سازی مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ارتقای فرهنگی جامعه نقش آفرین هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد تأکید کرد و افزود: تعامل بین فعالان مساجد ومحور بودن امام جماعت در فعالیت های مساجد، بستر تقویت فعالیت های فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: جذب اقشار مختلف به ویژه نسل جوان به مساجد امری مهم برای تربیت نسلی انقلابی و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی با تأکید بر اینکه همکاری و تعامل بین ارکان مسجد تقویت شود، گفت: همفکری بین ارکان مساجد در ارتقای فرهنگ دینی و مقابله با آسیب های اجتماعی موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به توطئه های دشمنان در راستای کمرنگ کردن ارزش ها و به گمراهی کشاندن نسل جوان اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت مساجد برای مقابله با توطئه های دشمن استفاده شود.

وی اظهارکرد: با جذب جوانان و نوجوانان به مساجد در سایه برنامه ریزی، می توان در راستای بصیرت افزایی و روششنگری اقدام کرد و این حرکت سد راه توطئه های دشمنان است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات