۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۱۸۵۸۰
امام جمعه قصرشیرین:

راهپیمایی اربعین نشان دهنده قدرت جهان اسلام در برابر دشمنان است

راهپیمایی اربعین نشان دهنده قدرت جهان اسلام در برابر دشمنان است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: راهپیمایی عظیم اربعین نشان دهنده قدرت بزرگ جهان اسلام در برابر دشمنان می باشد و این رویداد برای آنان پیام های بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قصرشیرین اظهار داشت: بازخورد پیاده روی اربعین حسینی بسیار مهم و در سطح جهانی است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: یکی دیگر از مواهب بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی این است که همین کنگره مذاهب اسلامی را زیر یک پرچم گردهم می آورد که این خود زمینه ای برای تقویت وحدت در جهان اسلام است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: از سوی دیگر راهپیمایی عظیم اربعین نشان دهنده قدرت بزرگ جهان اسلام در برابر دشمنان می باشد و این رویداد برای دشمنان پیام های بسیاری به دنبال دارد.

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: از سوی دیگر راهپیمایی اربعین برای دیگر ادیان الهی پیام هایی در دل خود دارد و یکی از این پیام ها این است که قدرت و عظمت اسلام برای همه آنها به نمایش گذاشته می شود.

امام جمعه قصرشیرین در پایان سخنان خود به مذاکرات برجام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از محورهایی که در مذاکرات هسته ای باید مورد توجه قرار گیرد پرداختن به چرایی موفقیت تیم مذاکره کننده کنونی است که نظر رسمی ایران درباره رفع تحریم ها می باشد./1400/

ارسال نظرات