۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۱۸۸۵۶

دیدار رئیس دانشکده sir syed دانشگاه علیگره هندوستان با رئیس دانشگاه رضوی

دیدار رئیس دانشکده sir syed دانشگاه علیگره هندوستان با رئیس دانشگاه رضوی
خراسان رضوی - رئیس دانشکده sir syed دانشگاه اسلامی علیگره هندوستان ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با رئیس این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید علی محمد نقوی، رییس دانشکده sir syed دانشگاه اسلامی علیگره کشور هندوستان ضمن حضور در دانشگاه رضوی با ریاست و معاونین این نهاد علمی فرهنگی دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علی خیاط، رییس دانشگاه رضوی گزارشی اجمالی از فعالیت های دانشگاه و موفقیت های علمی و پژوهشی آن ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام نقوی با ابراز خرسندی از موفقیت های مختلف دانشگاه علوم اسلامی رضوی پیشنهاد همکاری در چند محور با دانشگاه علیگره هندوستان را مطرح کرد.

رئیس دانشکده sir syed دانشگاه اسلامی علیگره با اشاره به رسمی بودن دانشگاه رضوی در سیستم تحصیلی ایران و وزارت علوم، ضمن ایجاد زمینه همکاری رسمی با دانشگاه مطبوع خود، پیشنهاد تبادل دانشجو بین دو دانشگاه را ارائه داد.

وی خواستار پذیرش دانشجو در دانشگاه رضوی از بین طلاب هندی جامعه المصطفی شد و نسبت به همکاری در نوشتن مقالات علمی و نیز مجله و نشریات علمی پژوهشی در بین دو دانشگاه ابراز تمایل کرد.

حجت الاسلام نقوی گفت: می توانیم در زمینه کنفرانس های علمی مشترک به صورت حضوری و یا مجازی و وبیناری همکاری هایی را در طول سال در موضوعات مختلف علمی پژوهشی و مناسبت های گوناگون داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت دانشگاه علیگره با زبان انگلیسی، خواستار دریافت آثار فاخرعلمی پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای ترجمه و تبدیل به زبان انگلیسی و استفاده در دانشگاه مطبوع خود شد.

در پایان مقرر شد موارد مطرح شده در این جلسه با جدیت دنبال شده و تا مرحله عمل و نتیجه پیگیری ها ادامه یابد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات