۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۷۱۸۹۲۴
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی:

مطالبه گری مردم از حاکمیت شرط پیشرفت کشور است

مطالبه گری مردم از حاکمیت شرط پیشرفت کشور است
نماینده مردم  مجلس خبرگان رهبری مطالبه گری مردم از حاکمیت را شرط پیشرفت کشور دانست و گفت: امکان این مطالبه گری باید فراهم باشد و پیش فرض مطالبه عمومی شفافیت در امور است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در نطق خود با اشاره به آموزه های قرآن، ایجاد گشایش های مادی و معنوی کشور را حاصل گسترش تقوای الهی دانست.

وی مطالبه گری مردم از حاکمیت را شرط پیشرفت کشور دانست و افزود: امکان این مطالبه گری باید فراهم باشد و پیش فرض مطالبه عمومی شفافیت در امور است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری یکی دیگر از عوامل پیشرفت کشور را ارتقای علمی و اندیشه ورزی آحاد مردم دانست که انبیا و ائمه طاهرین همه همت شان این کار بوده است و افزود: ارتقای عمومی مردم در شناخت حقیقت، زمان شناسی، دشمن شناسی، قدرت اندیشه ورزی از ضروری ترین نیازهای کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی در ادامه با اشاره به اینکه امیدواری و امید بخشی نیز زمینه ساز پیشرفت کشور است، افزود: در منابع دینی و عقل فطری امید، کلید همه گشایش هاست و ناامیدی و یاس از رحمت خداوند، معصیتی بزرگ و بزرگ تر از آن القای ناامیدی است.

ارسال نظرات