۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۱۹۳۹۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حرکت در مراسم اربعین حسینی از مصادیق جهاد تبیین است

حرکت در مراسم اربعین حسینی از مصادیق جهاد تبیین است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: شرکت در مراسم اربعین حسینی جهاد تبیین است، لذا حضور در این مراسم امری ضروری و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مراسم اربعین را باید یکی از عوامل اصلی در زنده نگه داشتن دین اسلام در شرایط کنونی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: شرکت در مراسم اربعین حسینی جهاد تبیین است، لذا حضور در این مراسم امری ضروری و انقلابی است.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: در سال های اخیر رسانه های دشمن و بیگانه از پوشش مراسم اربعین حسینی امتناع می کنند که این نشان از ترس آنان از جهان اسلام دارد، زیرا در دل این مراسم فرهنگ مقاومت در برابر دشمنان و استکبار نهفته است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از همه دست اندرکاران برپایی هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین امسال، تاکید کرد: در روزهای نخستین شاهد مشکلاتی در مرز خسروی برای تردد زوار حسینی بودیم ولی با تلاش های استاندار و دیگر مسئولان این مشکل برطرف شد و امیدواریم که زائرین در بازگشت هم با هیچ مشکلی روبرو نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم و به نوعی امسال محرم و صفر و هفته دفاع مقدس به هم گره خورده اند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مقاومت جانانه ملت ایران در برابر بعثی های عراقی در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز اقتدار و قدرت ایران اسلامی به برکت رشادت ها و ایثارگری شهیدان است، لذا باید همواره قدردان این عزیزان و خانواده های آنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اربعین حسینی به ما می آموزد که چگونه از دین مبین اسلام در برابر دشمنان و بدخواهان دفاع کنیم./1400/

ارسال نظرات