۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۷۲۱۰۴۳
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

آزمون سخت خواص برای جبران اشتباهات

آزمون سخت خواص برای جبران اشتباهات
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: برخی با بیانیه های نسنجیده بر آتش فتنه دمیدند باید امروز با مرور مواضع و اعلام پشیمانی، خطای خود را جبران کنند.

آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دشمنان ما همواره به دلیل اینکه منافعشان در سلطه بر ملل و اعمال و تحمیل فرهنگشان بر دیگر ملت ها است، از آغاز انقلاب به اشکال و قالب های مختلف مبارزه و دشمنی بی امان خودشان را داشتند.

وی افزود: دشمنان در هر مقطعی به دنبال فرصت و بهانه ای بودند تا اهدافشان را در این کشور پیاده کنند و فتنه اخیر یکی از آن مواردی است که دشمنان ما یعنی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و نوکران آنها در منطقه برای جلوگیری از پیشرفت ملت بزرگ ایران با حادثه و مرگ طبیعی یک انسان به میدان آمدند و نقشه های شومی که از قبل طراحی کرده بودند را در کف میدان به نمایش در آوردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بدون تردید آشوب ها مدیریت شده و از سوی استکبار جهانی بود، ابراز کرد: در این مدت برای ملت ما به خوبی آشکار گشت که این آشوب ها و اقدامات خرابکارانه طراحی شده از سوی استکبار جهانی و صهیونیزم است که مزدوران منطقه ای نیز به کمک آنها آمده بودند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه قوه قضاییه باید با سران آشوب و فتنه برخورد قاطع داشته باشد، تصریح کرد: مسئولان نظام و قوه قضاییه در عین رعایت عدالت باید با سران فتنه و آشوب چه در داخل و چه آنهایی که به خارج از کشور مهاجرت کردند با قاطعیت برخورد کند.

آیت الله رجبی با اشاره به بیانات رهبری خطاب به دمندگان در آتش فتنه خاطرنشان کرد: آنهایی که در این حوادث با بیانیه های خود موجب شعله ور شدن آتش آشوب شدند باید اولاً مروری بر موضع گیری خود داشته باشند و نگرششان را اصلاح کنند تا در آینده دوباره دچار چنین اشتباه بزرگی نشوند و ثانیاً خطای خود را با موضع گیری صحیح تبیین کنند.

وی ادامه داد: آقایان باید طرز فکر غلطی که منتهی به چنین موضع گیری شده را اصلاح و در عرصه اجتماعی همانگونه که سریعاً همسو با فتنه گران شدند امروز نیز صریحاً و با سرعت اعلام کنند که موضع قبلیشان اشتباه بوده و از اقدام نسجیده خود ابراز پشیمانی کنند.

ارسال نظرات