۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۲۱۱۰۸
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حفظ انسجام و وحدت از ضروریات امروز مسلمین است

حفظ انسجام و وحدت از ضروریات امروز مسلمین است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: یکی از ضروریات امروز مسلمین حفظ انسجام و وحدت در برابر دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش «پرچمداران وحدت و بصیرت» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، مدیر مرکز اسلامی کرمانشاه، فرمانداران جوانرود و روانسر، علما و روحانیون امروز به مناسبت هفته وحدت در تیپ تکاور انصار الرسول(ص) جوانرود برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما در این همایش در سخنانی اظهار داشت: یکی از ضروریات امروز مسلمین حفظ انسجام و وحدت در برابر دشمنان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: خداوند متعال در آیات بسیاری از قرآن کریم همه انسان را به وحدت و برادری دعوت کرده است، لذا ما به عنوان یک مسلمان مکلف به عمل کردن به این واجب دینی هستیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: در جامعه مشکلاتی وجود دارد که انکار آنها غیر ممکن است و این مشکلات بر زندگی مردم تاثیر گذاشته است ولی باید اجازه ندهیم که این مشکلات که قابل حل هستند این انقلاب و دستاوردهای منطقه و جهانی آن را تحت الشعاع قرار دهند.

آیت الله علما تصریح کرد: روزگاری ایران اسلامی به نوعی به مستعمره بیگانگان بویژه آمریکایی ها تبدیل شده بود و این وضعیت برای ملتی به مانند ایران بسیار سخت و غیر قابل تحمل بود.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به قدرت بزرگی در جهان تبدیل شده است تا این قدرت وجود دارد باید تا آخر منتظر دشمنی نظام سلطه و استکبار جهانی باشیم./1400/

ارسال نظرات