۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۲۱۱۷۱
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

شعارهای هنجارشکنان مورد پسند هیچکس نیست/دست از اصول قرآنی برنمی‌داریم

شعارهای هنجارشکنان مورد پسند هیچکس نیست/دست از اصول قرآنی برنمی‌داریم
کرمانشاه ـ ماموستا شیخی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه دست از اصول قرآنی برنمی داریم، گفت: شعاری که هنجارشکنان سر می دهند مورد پسند هیچ کسی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سی و چهارمین همایش وحدت با «محوریت پیامبر اعظم(ص)، اتحاد ملی و حفظ ارزش ها» امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه با حضور علما و روحانیون اهل تشیع و اهل سنت این استان برگزار شد.

ماموستا ملا احمد شیخی در این همایش در سخنانی اظهار داشت: خداوند بانی وحدت، پیامبر اکرم(ص) داعی و ما مجری این مقوله هستیم.

امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه گذشتگان ما وظایف خود را نسبت به اسلام انجام دادند، تصریح کرد: خداوند می فرماید اگر بخواهم می توانم همه را امت واحده قرار دهم اما می خواهم آنها که وحدت را در پیش می گیرند را هدایت و آنها که تفرقه می اندازند را گمراه سازم.

ماموستا شیخی با بیان اینکه همواره کسانی که راه اخوت و برادری را در پیش گرفته اند مورد لطف الهی قرار می گیرند و منافقین همواره در گمراهی و ضلالت  دست و پا می زنند و راه بازگشتی ندارند، ادامه داد: تا کنون به برکت جمهوری اسلامی توانسته ایم در سایه وحدت زندگی کنیم، در جبهه های حق علیه باطل، در مبارزه با داعش و فتنه های گوناگون، انتخابات، زلزله و سیل و ... وحدتی وجود داشته که با شعار قابل توصیف نیست و حضور همه اقشار در صحنه های مختلف دوشادوش و کنار هم مایه مباهات است.

امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به اغتشاشات اخیر هم عنوان کرد: در این ناهنجاری به وجود آمده هم وحدت را همچون گذشته نشان خواهیم داد.

وی بیان داشت: شعاری که هنجارشکنان سر می دهند مورد پسند هیچ کسی نیست، حجاب مربوط به حکومت، سیاست و ... نیست یکی از اصول قرآنی و اسلام است که به هیچ وجه قابل معامله و اغماض نمی باشد.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه به هیچ وجه دست از اصول قرآنی برنمی داریم، خاطرنشان کرد: مشاهده کردیم که همه بزرگان دین،  اقلیت ها و ... از این قضیه اکراه داشتند و هیچ یک از علما و بزرگان قومیت ها در این اغتشاشات حضور نداشته و تایید نکردند که این امر نشان دهنده این است مردم به اسلام، نظام و رهبری وفادارند./1400/

ارسال نظرات