۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۲۱۲۸۶
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت اصلاح و بهره‌برداری صحیح از ظرفیت دریا و جنگل همراه با موازین دینی

ضرورت اصلاح و بهره‌برداری صحیح از ظرفیت دریا و جنگل همراه با موازین دینی
مازندران - امام جمعه ساری بر ضرورت اصلاح و بهره‌برداری صحیح از دو ظرفیت مهم دریا و جنگل به‌همراه موازین ارزشی و دینی متناسب با فلسفه انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش شورای تحول محلات استان با محوریت تحقق محله اسلامی، با اشاره به وظیفه این شورا، اظهار داشت: شورای تحول محلات مازندران وظیفه تهیه مسائل یک محله و حل آن را بر عهده دارد.

وی بر ضرورت همکاری شورای تحول محلات با شوراهای اسلامی تأکید کرد و افزود: این همکاری و تعامل باید موجب رشد و توسعه محلات در ابعاد مختلف شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به رشد ساخت ویلاهای لاکچری در روستاها اشاره کرد و گفت: مشخص نیست چگونه از امتیازات آب، برق و گاز بهره‌مند شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به ترویج بی‌حجابی و سگ پروری که رفتاری غیردینی و غیراسلامی در روستاها است، اشاره کرد و افزود: وجود چنین مسائلی در روستاها با سبقه دینی و محلی در تضاد جدی است.

امام جمعه ساری با تأکید بر ضرورت تحقق محله اسلامی تأکید و خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی و اجرایی و قضایی باید به‌صورت جدی وارد میدان شوند‌ و در این خصوص به اقدامات عملی و ملموس روی آوردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه کار از حالت یافتن مسأله و برگزاری جلسات باید به سمت حل مشکلات پیش برود، تصریح کرد: انتظار از مدیران و مسؤولان این است در خصوص این مسائل جدیت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به دو ظرفیت مهم دریا و جنگل در مازندران اشاره کرد و گفت: اصلاح و بهره‌برداری صحیح از این دو محله بزرگ به‌همراه موازین ارزشی و دینی متناسب با فلسفه انقلاب اسلامی ضرورت دارد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات