۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۲۱۸۷۰

معاون پارلمانی رییس‌جمهور وارد کاشان شد

معاون پارلمانی رییس‌جمهور وارد کاشان شد
معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز پنجشنبه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام «نور الشهدا» کاشان وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید محمد حسینی صبح امروز برای حضور در نخستین همایش بازنمایی هویت روستایی با استقبال نماینده ولی فقیه و فرماندار کاشان وارد این شهرستان شد و بر سر مزار شهدای گمنام ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور پس از ادای احترام و نثار شاخه گل بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه از مراحل پیشرفت حسینبه در حال تکمیل نور الشهدا این شهرستان بازدید کرد.

لازم به ذکر است، نخستین همایش بازنمایی هویت روستایی با برنامه‌های افتتاح دفتر میراث بانی روستایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جشنواره‌های میراث فرهنگی ناملموس، صنایع دستی و هنر‌های سنتی، روستاگردی و آداب و رسوم روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ مهرماه در روستای تاریخی پنداس از توابع برزک کاشان برگزار می‌شود.

گفتنی است، پنداس روستایی کوچک در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی کاشان و ۶۰ کیلومتری جنوب شرق دلیجان میباشد پنداس از توابع بخش برزک شهرستان کاشان در استان اصفهان ایران است، این روستا در دهستان گلاب قرار دارد و بسیار خوش آب و هوا و دارای قلعه تاریخی و تک برج دیدبانی است، بقعه تاریخی امامزاده بابا محمود انصاری نیز در همین روستا واقع است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات