۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۲۲۶۷۳

نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر حوزه علمیه برگزار می شود

نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر حوزه علمیه برگزار می شود
نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر حوزه علمیه با کمیته مرکزی کرسی های آزاداندیشی حوزه با موضوع «ظرفیت ها و ظرافت های آزاد اندیشی در حوزه علمیه» برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین نشست هم اندیشی استعدادهای برتر حوزه علمیه با کمیته مرکزی کرسی های آزاداندیشی حوزه با موضوع «ظرفیت ها و ظرافت های آزاد اندیشی در حوزه علمیه» برگزار می شود.

 این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس کمیته مرکزی کرسی های آزاد اندیشی حوزه علمیه و حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه در ساعت 15:30 روز پنج شنبه 12 آبان ماه و در سالن انجمن های علمی حوزه برگزار می شود.

مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه و کمیته مرکزی کرسی‌های آزاد‌ اندیشی حوزه‌های علمیه، نخستین نشست هم‌اندیشی را با اهداف ایجاد،‌ تقویت و نهادینه‌سازی فضای گفتگوی آزاد علمی، استماع دیدگاه‌ها و اتباع بهترین آن در میان نخبگان، برگزیدگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه، لزوم آزادی اندیشه و بیان که سنت رایج در حوزه‌های علمیه محسوب می‌شود و تحقق تاکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بر ضرورت ایجاد و تقویت فضای آزاد‌اندیشی در حوزه و دانشگاه برگزار می‌کند.

استعدادهای برتر علاقمند جهت شرکت در هم‌اندیشی می‌توانند از طریق لینک panel.monh.ir/register/sabt ثبت نام کنند.

م/

ارسال نظرات