۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۷۲۳۲۲۷

بی پرده با حجاب؛ کاربردی‌ترین پاسخ‌ها به شبهات و چالش‌های عفاف و حجاب

بی پرده با حجاب؛ کاربردی‌ترین پاسخ‌ها به شبهات و چالش‌های عفاف و حجاب
کتاب «بی‌پرده با حجاب»، حاصل برگزاری بیش از ۱۲۰۰۰ کارگاه، مناظره، تریبون آزاد، کرسی آزاد اندیشی و … در مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی برای اقشار مختلف است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، «بی‌پرده با حجاب» اولین کتاب تخصصی در حوزه پاسخگویی جامع به سوالات و شبهات عفاف و حجاب از سوی انتشارات تلاوت آرامش منتشر شده است.

انتشارات تلاوت آرامش (ناشر تخصصی حوزه زن، حجاب و خانواده) که تا کنون بیش از نیم میلیون نسخه کتاب به چاپ رسانده و «بی‌پرده با حجاب»، نوشته نعیمه اسلاملو و آزاده اکبری در حوزه پاسخگویی به شبهات حجاب را وارد بازار نشر کرده است.

 این اثر حاصل برگزاری بیش از ۱۲۰۰۰ کارگاه، مناظره، تریبون آزاد، کرسی آزاد اندیشی و … در مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی برای اقشار مختلف، به ویژه جوانان و نوجوانان است که با زبانی ساده و همه فهم، مجموعه‌ای کامل از شبهاتِ حوزه‌ی عفاف و حجاب، و پاسخ‌هایی موجز و جامع به آنها را ارائه داده است.

یک منبع جامع در راستای جهاد تبیین حجاب و عفاف تا در هیاهوی تبلیغاتی دروغین علیه فرهنگ حیا و عفاف،‌ گامی باشد در راستای شفاف سازی و معرفی جایگاه واقعی زن در اندیشه‌ی اسلامی

در این کتاب به ۷۵ شبهه در حوزه عفاف و حجاب بصورت درون دینی و برون دینی پاسخ داده شده است.

ارسال نظرات