۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۲۳۸۳۴
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد؛

لزوم یادگیری سواد رسانه برای مقابله با هجمه های دشمن

لزوم یادگیری سواد رسانه برای مقابله با هجمه های دشمن
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: نباید در زمینه فعالیت در فضای مجازی کوتاهی شود بلکه باید در این فضا لشکر سایبری شویم و از محتواهای مناسب استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در اختتامیه گردهمایی مسئولین حوزه ها و دفاتر نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات فرهنگی و عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی که شب گذشته در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد اظهار داشت: مسئولین نمایندگی ولی فقیه باید از سواد رسانه ای لازم برخوردار بوده و آموزش ها و تقویت های علمی مرتبط را به جد پیگیری کنند؛ چراکه امروزه جهاد تبیین امری فوری و واجب است و رسانه بهترین ابزار برای تبیین و جهاد در این زمینه است.

وی در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان با انقلاب اسلامی افزود: در جنگ ترکیبی تقوا، اتصال به خداوند و توسل به ائمه معصومان علیهم السلام از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است و اگر ارتباط ما با خدا قوی نشود، خسران دنیایی و اخرویی را به دنبال خواهد داشت و تاثیرپذیری زیر مجموعه های مسئولان نمایندگی ولی فقیه را نیز دچار اخلال خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: نباید در زمینه فعالیت در فضای مجازی کوتاهی شود؛ بلکه باید در این فضا لشکر سایبری شویم و برای این کار نیز نیاز به تولید محتوا نداریم؛ چراکه امروزه به اندازه کافی محتوای مناسب و مفید وجود دارد و آنچه بسیار مهم است، انتشار محتواهای موجود، به صورت مناسب و مفید در این فضا است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به مشاهده برخی از عقب ماندگی های فرهنگی در حوزه نمایندگی اظهار داشت: در حوزه نمایندگی در تعامل با زیر مجموعه ها و پرسنل عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد که باید این عقب ماندگی ها جبران شده و موانع موجود شناسایی و مشکلات برطرف شوند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه به لزوم تعیین زمان برای پیشرفت فعالیت ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف کارها اشاره کرد و افزود: پیشنهاد من به نمایندگی های ولی فقیه در جهاد کشاورزی این است که برنامه پنج ساله ای را برای خود مشخص کنند تا نتیجه عملکرد افراد در طول این پنج سال،  به صورت سالانه پیگیری و دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پایان ضمن اشاره به اهمیت ارتباط گیری نمایندگان ولی فقیه در جهاد کشاورزی با روستاها و کشاورزان خاطر نشان کرد: لازم است تا روحانیون نمایندگی ولی فقیه با ارتباط گیری مناسب خود با اهالی روستاها و مراکز فرهنگی، مسائل فرهنگی مربوطه را دنبال کرده و از فرصت های پیش آمده برای ترویج فرهنگ اسلامی به نحو احسن استفاده کنند.

ارسال نظرات