۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۲۳۲۲۰
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

فتنه اخیر به دلیل هراس دشمن از قدرت جمهوری اسلامی بود

فتنه اخیر به دلیل هراس دشمن از قدرت جمهوری اسلامی بود
استاد حوزه علمیه وظیفه طلاب را مبارزه با تحریف و جهاد تبیین دانست و گفت: دشمن چون به قدرت جمهوری اسلامی واقف گشته، این فتنه ها را راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مراسم گرامیداشت شهدای امنیت و شهدای حادثه شاهچراغ که شب گذشته در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، گفت: زمینه ترس و رها سازی هر کاری به دو عامل درد و رنج فراوان و عدم نتیجه برگشت دارد.

وی افزود: خداوند متعال به مومنین فرموده است در درگیری با دشمن سست و تاامید نشوید و اگر درد و رنج ها و مقابله با دشمن را تحمل کنید قطعاً به نتیجه و پیروزی خواهید رسید.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خداوند به مومنین بشارت نصرت و یاری را داده است، ابراز کرد: اگر در مقابل کفار ایستادگی کنید و سختی های این مقاومت را تحمل کنید قطعاً شما را با ملائکه خود نصرت و یاری خواهم کرد و بدانید که به همان اندازه که شما سختی ها را تحمل می کنید دشمن نیز از همان رنج ها در عذاب است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب و آمریکا به دنبال نقشه برای اختلاف بین ایرانیان هستند، اظهار کرد: امروز دقیقاً بین مردم و مسئولان آمریکا و اسرائیل نزاع و درگیری سیاسی است چنانکه نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی خطاب به جمعیت خاموش اسرائیل اعتراف و اذعان کرد اگر نتانیاهو سرکار بیاید اسرائیل قطعاً هشتاد سالگی خود را به چشم نمی بیند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه مومنان امید به خدا دارند، خاطرنشان کرد: امید به نصرت خدا بسیار کارگشا است و ما نصرت و وعده الهی را در جنگ هشت ساله به چشم دیده و با قلب به آن ایمان آوردیم که صدام حتی با حمایت دولت های غربی و عربی منطقه نیز نتوانست یک وجب از خاک ایران اسلامی را بگیرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نظام سیاسی دنیا در حال تغییر و دگرگونی است، اظهار داشت: نظام دنیا و ابرقدرت های دنیا در حال تغییر و تحول است و در واقع مقدمه سازی ظهور در حال شکل گرفتن است که در این میدان حوزه علمیه بار سنگینی را بردوش دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حوادث اخیر کاملاً رو بازی کرده است، خاطرنشان کرد: هرگاه دشمن به ضعف و یا قدرت فوق العاده رقیبش پی برده باشد با همه توانش به او حمله می کند و فتنه های اخیر در کشور برگرفته از نوع دوم بود، یعنی آمریکا و اسرائیل و همه اعوان و انصارش به قدرت مهار نشدنی ایران پی برده اند لذا با هر آنچه در توان داشتند به میدان آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه دشمن با ابزار رسانه ای خود دست به تحریف برده است، تاکید کرد: وظیفه شما طلاب جهاد تبیین و برملاکردن تحریفات دشمن است.

وی افزود: دشمنان نظام با تحریف و ایجاد یأس و ناامیدی در ملت به دنبال تضعیف نظام اسلامی و انقلاب مردم ایران می باشند لذا با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با تحریف امید را در جامعه زنده نگه دارید و نقشه دشمن را از بین ببرید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی رضاعرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
اعلان واعلام نشد؟؟؟دوست داشتیم شرکت کنیم خبررسانی نشداعلان نشد اعلام نشداقامه مجالس سوگ وترحیم وبزرگداشت وتکریم برای شهدای قربانی جنایات تروریست هاواغتشاش گران وآشوب طلبان وبالتاکیدطلاب وروحانیون شهید ومجروح ومصدوم یک ضرورت راهبردی واستراتژیک است
0
0