۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۷۲۴۱۵۷

گزارشی از اولین جلسه شورای رسانه و فضای مجازی مرکز خدمات استان قم

گزارشی از اولین جلسه شورای رسانه و فضای مجازی مرکز خدمات استان قم
اولین جلسه «شورای رسانه و فضای مجازی مرکز خدمات استان قم» با حضور مسئولان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و حوزوی ذی‌ربط و فعالان رسانه‌ای استان برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین جلسه «شورای رسانه و فضای مجازی مرکز قم» به همت معاونت معیشت و خانواده و با حضور مسئولان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و حوزوی ذی‌ربط و فعالان رسانه‌ای استان برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام ستوده مدیرکل مرکز خدمات استان قم ضمن خیرمقدم، از معاونت معیشت و خانواده این مرکز برای برنامه‌ریزی و هماهنگی تشکیل جلسه قدردانی کرد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بحث فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه خانواده‌ها است.

وی گفت: هدف از تشکیل این جلسه افزایش و ارتقاء سطح کیفی و علمی آموزش‌های مهارتی سواد رسانه و فضای مجازی در بین فرزندان و خانواده طلاب و روحانیون، رفع و کاهش آسیب‌های فضای مجازی، شناسایی ظرفیت نهادهای حوزوی و فعالین رسانه‌ای در فضای رسانه است.

در ادامه، حجت الاسلام بخشایش معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات استان قم اظهار کرد: لازم است کلیه نهادها، سازمان‌ها و اساتید سواد رسانه با هم‌افزایی و همفکری در راستای شناسایی و ارتقاء افراد مستعد جامعه هدف با ایجاد یک بانک اطلاعاتی، جهت پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی و ایجاد امنیت و اخلاق در فضای مجازی تلاش نمایند و از تمام ظرفیت‌ها جهت حمایت‌های لازم در زمینه‌های مختلف از قبیل: تولید، معرفی و نشر آثار خانواده‌های طلاب استفاده شود.

در پایان، اعضای حاضر در جلسه تأکید کردند با تشکیل قرارگاه با محوریت مرکز خدمات، همکاری‌های لازم را خواهند داشت

ارسال نظرات