۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۲۶۰۰۶
مجمع وعاظ جهادی و انقلابی در بیانیه ای؛

اجرای حدود اسلامی بر اغتشاشگران تنها راه بازگشت امنیت به جامعه است

اجرای حدود اسلامی بر اغتشاشگران تنها راه بازگشت امنیت به جامعه است
مجمع وعاظ جهادی و انقلابی در بیانیه ای در حمایت از قوه قضائیه تصریح کرد: اجرای حدود اسلامی بر اغتشاشگران تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به جامعه است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع  وعاظ جهادی و انقلابی در حمایت از قوه محترم قضائیه و محکومیت آشوبگران و اغتشاشگران بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَاداً أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلاَفٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَ لَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ  سوره مائده آیه۳۳

كيفر آنان كه با خدا و رسول او به جنگ برخيزند و در زمين به فساد كوشند جز اين نباشد كه آنها را به قتل رسانده يا به صليب كشند يا دست و پايشان به خلاف ببرند (دست راست را با پاى چپ يا بالعكس) يا نفى بلد و تبعيد كنند. اين ذلّت و خوارى عذاب دنيوى آنهاست و درآخرت باز به عذابى بزرگ معذّب خواهند بود.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از بدو تاسیس تا کنون بطور پیوسته از سوی مستکبرین عالم در معرض تهدید و تحریم بوده، حال آنکه دشمنی‌ ایشان در برهه فعلی شکل پیچیده‌ تری یافته و یک جنگ ترکیبی را رقم زده است. در قضایای اخیر، دشمن با تحریک و اجیر کردن منافقین داخلی و خارجی از یک طرف ونیز استفاده  از عده ای جوانان غافل این مرز وبوم، امنیت و آرامش عمومی کشور را هدف قرار داده و با به شهادت رساندن تعداد کثیری از نیروهای مدافع امنیت و بسیجیان و شهروندان مظلوم توسط این اغتشاشگران بدنبال رسیدن به هدف شوم خود بوده است.

اکنون که وقت مجازات آشوبگران و عاملین ناامنی فرارسیده بخش دیگری از این جنگ ترکیبی در حال شکل گیری می باشد، بطوریکه با ترفند جدیدی در فضای مجازی و بعضا در فضای دانشگاهی به حمایت از عاملین ناامنی و معاندین نسبت به این مرزوبوم پرداخته تا مانع از اعمال قانون واجرای احکام شرعی شوند.

در دین اسلام فتنه انگیزی و تهدید مردم و ایجاد ناامنی گناهی بزرگ و نا بخشودنی بوده و افرادی که از طریق کشیدن سلاح سرد و گرم، اسباب سلب آرامش مردم را فراهم کرده و جو ناامنی ایجاد نمودند را مصداق محارب دانسته است.

باید خاطر نشان نمود که اجرای حدود اسلامی بر اغتشاشگران تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به جامعه است و کوتاهی در مجازات این افراد زمینه‌ساز آشوب‌های بعدی خواهد بود. لذا مجمع وعاظ انقلابی و جهادی از اقدام قاطع قوه محترم قضائیه تقدیر کرده، خواستار آن می باشد که با ادامه محاکمه اغتشاشگران و همچنین اجرای حدود شرعی و قانونی بر محاربین، اسباب آرامش و امنیت را در جامعه فراهم سازند.

مجمع وعاظ انقلابی و جهادی کشور

ارسال نظرات