۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۲۶۳۰۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

سبک زندگی دینی یکی از درس های فاطمیه است

سبک زندگی دینی یکی از درس های فاطمیه است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی سبک زندگی دینی را از یکی از درس های فاطمیه دانست و گفت: احترام به والدین یکی از مصادیق سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در مراسم عراداری فاطمیه مسجد ولی عصر (عج) خیابان کارگر، گفت: یکی از درس‌های فاطمیه سبک زندگی دینی است.

وی با اشاره به اینکه احترام به والدین یکی ازمصادیق سبک زندگی اسلامی است، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، اگر من از طلبه معمولی به رهبری جامعه اسلامی رسیدم به دلیل احترام به پدر و مادر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با تأکید بر مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: بیش از یکهزار و دویست اتاق فکر در آمریکا اعلام کرده است اجازه ندهید بیانیه گام انقلاب تبدیل به گفتمان شود.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب برای ملت ایران امیدآفرین است، یادآور شد: توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب برای مؤلفه‌های علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است که در این مؤلفه‌ها به کلمه جهاد یا به صراحت تاکید شده و یا به آن اشاره است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم پیاده شدن مؤلفه اخلاق در بیانیه گام دوم انقلاب در زندگی اشاره کرده و افزود: اخلاق در منزل، محله و محیط کاربسیاری از مشکلات خانواده‌ها از جمله طلاق را حل خواهد کرد.

وی با تأکید بر ترویج تربیت دینی و قرآنی حیا و عفت و احترام به والدین، اظهار داشت: غرب به دنبال تغییر سبک زندگی دینی و انحراف جوانان ایرانی از دین است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین یکی از ملاک‌های گناه کبیره که در قران به آن اشاره و وعده عذاب برای آن داده شده است را گناه صغیره دانست و افزود: گناه صغیره انجام گناه‌های کوچک و استمرار در آن است.

حجت الاسلام و المسلمینی حسینی یادآور شد: براساس آیه قرآن کم فروشی و کم کاری و آزار و اذیت مومن از جمله مصادیق گناه صغیره است و اذیت مومن برابر با جنگ با خدا و برابر با تعبیری است که برای ربا ذکر شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات