۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۲۶۴۱۱
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه خبر داد؛

تدارک ویژه برنامه های متنوع با موضوع فاطمیه، حاج قاسم و دهه بصیرت

تدارک ویژه برنامه های متنوع با موضوع فاطمیه، حاج قاسم و دهه بصیرت
حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری از برگزاری ویژه برنامه های این معاونت با موضوع ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار دلها و قیام نهم دی و دهه بصیرت خبر داد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه در دیدار اعضای شورای تبلیغات اسلامی استان قم در دیدار با آیت الله اعرافی در سخنانی اظهار کرد: معاونت تبلیغ در سطح کشور حول دو موضوع ماه اخیر برنامه ریزی هایی کرده است.

وی افزود: ویژه برنامه های ایام سوگواری شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) که همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم است و دیگری، ویژه برنامه های دهه بصیرت که از نهم دی ماه مصادف آغاز می گردد از جمله فعالیت های تبلیغی کلان و وسیع این معاونت در سطح کشور است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی با حضور بانوان طلبه و مبلغ به ویژه طرح امین در سراسر کشور که موضوع حجاب و عفاف فاطمی و سبک و سیره علمی و علمی حضرت زهرا(س) را محور فعالیت های تبلیغی و ترویجی خود قرار می‌دهند و برنامه دیگر، برگزاری نشست های فرهنگی تبلیغی با موضوع مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و فلسفه ایثار و مقاومت در نظام اسلامی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به فعالیت شورای مناسبت‌های معاونت تبلیغ اشاره کرد و گفت: این شورا، با بررسی تقویم های موجود مناسبت ها و ایام مختلف شمشی، قمری و حتی میلادی که مرتبط با اسلام و آموزه های اسلامی است را بررسی و متناسب با برنامه هایی را ارائه می دهند تا برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

ارسال نظرات