۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۷۲۷۱۹۱

اجتماع بزرگ مردم قم و حوزویان در حمایت از مرجعیت و ولایت فقیه برگزار شد

اجتماع بزرگ مردم قم و حوزویان در حمایت از مرجعیت و ولایت فقیه برگزار شد
اجتماع بزرگ اعتراضی مردم قم، علما و طلاب حوزه علمیه در پی اهانت وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مرجعیت دینی و ولایت فقیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت دینی و مقام ولایت فقیه، اجتماع اعتراضی حوزویان و مردم ولایتمدار شهر مقدس قم در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

این تجمع از ساعت ۱۰ صبح امروز در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و بنا به دعوت جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مشارکت نهادهای عالی حوزوی و تشکل‌های مردمی و سایر مراکز فرهنگی ملی، بین‌المللی و مردم نهاد برگزار شد.

اجتماع بزرگ مردم قم و حوزویان در حمایت از مرجعیت و ولایت فقیه برگزار شد

اجتماع کنندگان در این اجتماع با شعارهایی همچون ننگ خدا بر دولت فرانسه، الله اکبر خامنه‌ای رهبر و مرجع و خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است بر لزوم حفظ و پاسداری از اصول اسلامی که به گفته سردار حاج قاسم سلیمانی حمایت از رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از اصول اسلامی است، اهانت نشریه هتاک فرانسوی به رهبر انقلاب را محکوم کرده و خواهان مجازات مسببان این اهانت شدند.

در این اجتماع آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی پرداخت.

وی در این اجتماع اظهار داشت: پیام این اجتماع به دنیا این است که رهبر انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است و همانگونه که مردم قم در حمایت از مرجعیت پیشگام هستند، در چهار دهه گذشته نیز همیشه پشتیبان ولایت و آرمان های اسلامی بوده اند و از این به بعد نیز خواهند بود.

اجتماع بزرگ مردم قم و حوزویان در حمایت از مرجعیت و ولایت فقیه برگزار شد

آیت الله خاتمی در ادامه افزود: مسئله ما در این اجتماع اهانت و هتاکی نشریه ای ورشکسته و کوچک نیست؛ بلکه مسئله این است که تمام استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی در برابر ایران اسلامی با همه توان و ابزارهای خود ایستاده اند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: جنگ ترکیبی که امروزه بر علیه انقلاب اسلامی کلید زده اند بی سابقه نیست؛ بلکه از آغاز شروع اسلام این چنین جنگ ترکیبی بوده است و تا قیامت نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، نشریه شارلی ابدو در شماره اخیر با انتشار یک کاریکاتور موهن به مقام مرجعیت و ولایت فقیه اهانت کرد که این اهانت با موج خشم و ناراحتی مردم ایران روبرو شده است.

ارسال نظرات